27 Mart 2014 Perşembe

LG bayisinde paralel ithalat ürünü gerçek ürün gibi satılıyor

2012 yılında Ankara daki Ankamall isimli AVM içinde ki LG bayisi Kutup A.Ş. den 3000 TL değerinde bir LED TV ve ses sistemi aldım. Geçtiğimiz günlerde cihazın hdmi bağlantısı  ile ilgili bir sıkıntı yaşadım ve LG Türkiye sitesinde ki yazılım güncellemesini indirip kurmayı denedim fakat başarılı olamadım.

Sorunun bende olduğunu düşünüp servis çağırdım. Gelen servis ürünün LG Türkiye garantili bir ürün olmadığını bu yüzden yazılımı tanımadığını ve bu tv ye servis veremeyeceklerini belirtti ama ses sistemim LG Türkiye garantili imiş. Ben bu ürünü internetden abidik gubidik sitelerden değil direk LG nin showroomundan aldım ve inanın piyasada ki paralel ithalat tv lerden de 500 tl civarında fazla para ödedim sırf LG Türkiye garantili olsun sıkıntı yaşamayalım diye.

Konuyla ilgili LG firmasının müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen sadece telefonumu almakla yetindiler . Satışı yapan firmanın müşteri temsilcisi de gayet pişkinceydi 2 sene önce satılan bir ürün hakkında yorum yapamayacağını söyledi. Israrla bir bayide nasıl başka bir ürün satılabilirin cevabını aradım ama cevap bulamadım. Şuanda televizyonuma hiç bir güncel yazılım kuramıyorum. Lütfen köşenizde bu konuya yer verin başka insanlarda benim gibi kandırılmasın bayide olsa ürünü alırken kontrol ettirsinler.

Ali Kemal AYDIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder