27 Mart 2014 Perşembe

İnşaat rölevesi şikayeti

İstanbul'da  bulunan bir arsam için ilçe  belediyesine İnşaat rölevesi verilmesi talebinde bulundum. Fakat verilen röleve bana çok farklı geldi. İstanbul Büyükşehir Belediyesine gittim haritadan istikamet rölevesini aldım. Arada 30 cm lik bir fark bulunuyor. Bu da 1 kat demek. Büyükşehir belediyesinin harita yetkilileri bana "Bizimki orijinal değerdir ve sapma olmaz." dediler. İlçe belediyesindekiler ise "Bunlar sayısal değerlerdir ve maalesef bunu özellikle düşük gösteriyorlar." dediler. Çok sinirlendim.

Arsamın gerçek hakkı 5 kat iken ilçe belediyesinin verdiği inşaat istikamet rölevesine göre 4 kat yapabiliyorum. Bu adaletsizliğe maruz kalmamam için ne yapmam gerekir. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Saygılarımı sunarım.

Bülent YILDIZ

Bu konu teknik bir bilgi gerektirdiği için maalesef size sadece şikayetinizi yayınlayarak yardımcı olabiliyoruz. Ancak şurası bir gerçek ki; belediyelerin farklı partilere mensup olmaları bu tür siyasi çekişmeleri de beraberinde getirebiliyor. Her konuda olduğu gibi bu konuda da BİMER aracılığı ile şikayetinizi iletebilirsiniz. Bimer'e doğrudan "Alo 150" aracılığı ile erişebileceğiniz gibi internet üzerinden de şikayetinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder