15 Mart 2014 Cumartesi

Ekvator TV aracılığı ile alınan Pyramid S4 cep telefonu şikayeti

01.02.2014 tarihinde Ekvator TV adında televizyon kanalından Pyramid S4 marka, "Türk Malı" reklamı yapılan ancak doğru olmadığını sonradan anladığım bir cep telefonu siparişi verdim. Bana telefon 1 haftada ulaştı. Ulaştığı anda fark ettim ki; hem telefonun rengi farklı geldi hem de telefonda arıza vardı. Garanti belgesinde Ova Elektronik teknik servis diye bir numara vardı ve aradık. Telefonu tekrar kargoya verip gönderin biz size yenisini göndeririz dediler. Aras kargodan kargocu geldi telefonu alıp gitti. Kargocu telefonu yerine ulaştırmamış, götürüp Aras kargoya bırakmış. Biz de telefon ulaştı diye beklerken şirkettekiler telefon elimize ulaşmadı dediler. 14.02.2014 tarihinde telefonu biz kendimiz  tekrar gönderdik  ve  17.02.2014 de telefon geri geldi renk değişmişti, beyaz gelmişti. Sözlerinin eriymiş deyip sevinmiştim ama telefonda arıza çıktı. Ben bu üründen de, firmadan da  memnun kalmadım ve kapıda ödemeli olarak aldığım telefondan da, şirketteki kişilerin tutarsız davranışlarından da memnun kalmadım. Benim sizden isteğim gece gündüz çalışıp kazandığım ve 189 TL ye aldığım telefonu iade edip paramı almak bir daha da televizyondan veya internetten ürün almamak. Bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. 3 gün kullandığım telefon tamamen arızalı ve  ben iade edip paramı almak istiyorum.

Derya İğret

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. pyramid s4i aklı olan almasın hiçmişeye yaramıyor hiç yükleme yapamıyorsun çok ağı çalışan aslında bende akıl olsaydı birde zilere tavsiyem bündan büyle tv lerde internetlerde ucuz diye almayın beş kürüş etmiyor ben aldım şidi çoçuklara verecem oyuncak olarak kulansın

    YanıtlaSil