26 Mart 2014 Çarşamba

Avea internet paketi şikayeti

5395559*** numaralı hattıma 40 liralık yükleme yapmıştım. BUYUK3LU paketi yapmak için 5555'e 3 defa mesaj gönderdim. Bana gelen mesajda, "İşleminiz gerçekleştirilemiyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" yazıyordu. Ben de liram gitmesin diye telefonumdan mobil verisini kapattım. Wi-Fi den internete bağlandım. Bedava internetten faydalandığım halde bakiyem 0 a düştü. 5-6 defa müşteri hizmetlerini aradım hiç biri yardımcı olamadı. Bu çok büyük bir haksızlık! Liralarımın geri yüklenmesini rica ediyorum. Yoksa Avea'dan başka bir hatta geçiş yapmak zorunda bırakacaksınız beni. Liralarım geri yüklenmezse hakkımı helal etmem! Bu dünyada olmazsa, öbür dünyada hak yerini bulur. 2-3 gün içinde 40 liram geri yüklenmezse hattıma iptal edeceğim.

Recep Özel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder