28 Ocak 2014 Salı

Zaman Gazetesi aboneliğimi iptal edemiyorum

Zaman Gazetesi aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum. Yayın içeriğinden rahatsız oluyorum. Devleti ile savaşan bir gazeteye daha fazla para ödemek istemiyorum. Aboneliğimi iptal ettirmek için defalarca mail gönderdim. Ancak cevap vermiyorlar. Telefonla arayarak şikayetimi ilettim ama gazete gelmeye devam ediyor. Artık Zaman Gazetesi almak istemiyorum. Komşum da Bugün Gazetesi abonesi idi. Aynı şekilde onun aboneliği de iptal edilmiyor. Apartmandaki komşularımızda rahatsızlıklarını dile getirdiler. Bedava gazete dağıtıyorlar. Amaçları tirajları düşmesin.

Samet K.

1 yorum:

  1. Pazar günkü Zaman Gazetesinde 1. sayfada (manşette) işinize gelen haberler üste tarafta ülkeyi yöneten başbakan haberini en alta koyuyorsunuz. Nedense halkın seçtiği 11 yılda yaptığı hizmetler meydandayken bir türlü düzgün dost bulamıyor herkese menfaati çerçevesinde davranıyorsunuz.

    YanıtlaSil