26 Ocak 2014 Pazar

Türk Telekom düzenlediği faturadaki hatasını kabul etmesine rağmen iade yapmıyor

216 380 ** ** numaralı hattıma 395 TL fatura geldi. Telekoma gidip yaptığım araştırma sonucu dokümanlara bakılarak sadece bir numaranın 1000 küsur kontür harcadığı ve aynı dakika içerinde olduğu görüldü. Numaranın takıldığı tespit edildi ancak tarafıma çıkan faturamın ödenmesi gerektiğini ödenmediği takdirde mağdur olacağım belirtildi. İşyerim söz konusu olduğu için  kendilerinden kaynaklanmasına rağmen bu faturayı ödedim ve maddi olarak zor durumda kaldım. Ne zaman geri ödeyeceklerini bilmiyorum, herhangi bir tarih vermediler. 10 gündür cevap bekliyorum gelip keşif yapılan bir durumda hatalarını kabul etmelerine rağmen neden dilekçemize cevap verilmiyor anlamadım. Zor durumda kaldığımı belirtmek istiyorum.

Hasan BAKİ

Bu konuda şikayetinizi BTK üzerinden yapmalısınız. Hakkınızı kısa süre içerisinde alabileceğinizi düşünüyoruz. Olumsuz yanıt almanız halinde tüketici sorunları hakem heyetine de başvurabilirsiniz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Online Şikayet Formu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder