19 Ocak 2014 Pazar

ING Bank istenmediği halde ikinci kredi kartını göndererek müşterisini borçlu hale getirmiş

ING Bank kredi kartı müşterisiydim. Ing kart kredi kartım olduğu halde ve tarihi geçerliliği hala devam etmesine rağmen, bilgim ve talebim olmadan, Ing Bank tarafıma yeni bir kredi kartı gönderdi. Ben bu kredi kartını almak istemediğim halde mevcut  Ing Bank kredi kartıma Aralık ayı ekstresine 55 TL borç yansıtılmış. Yani bu bankadan yeni bir kredi kartı talebim olmadığı halde kredi kartı gönderilmiş ve borçlu hale getirilmişim. Ayrıca Kasım 2013 ayı ekstresine ise puan borcu adı altında 57 TL lik nereden kaynaklandığını kendi şube ve telefon bankacılığındaki kişilerin bile bilmediği borç yansıtılmıştır. Ing Bank'tan şikayetçiyim. Bu durumu tarafıma izah edemediler ama benim kredi kartıma 55+57 lira tutarında boçlandırıldım. Bu durumdan dolayı bankadan şikayetçiyim. Gerekli durumun düzeltilmesi sizlerin aracılığıyla istemekteyim.

Bilgilerinize arz ve rica olunur.

Tansel Görgülü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder