7 Aralık 2013 Cumartesi

Yargıcı çantaları neden bu kadar kalitesiz?

29/11/2012’de eşimin Yargıcı’dan hediye olarak aldığı çantanın, ilk 3 ay içinde derisi soyulmaya başladı, iç astarı yırtıldı ve önünde bulunan tokası koptu. 6.ayda derisi daha da fazla soyuldu ve neredeyse kullanılamaz hale geldi.

Kasım ayında, satın aldığımız mağazaya şikayette bulundum ve incelenmek üzere çanta firma merkeze gönderildi. Yaklaşık 2 hafta sonra, çantada üretimden kaynaklanan herhangi bir defo olmadığı ve kullanıcı hatası olması sebebiyle şikayetimin kabul edilmediği bildirildi. Daha sonra itiraz için mağazaya gittiğimde, mağaza müdürü dahi hatanın kullanıcı hatası olmadığını kabul etti, ancak prosedür gereği merkezin karar verdiğini bildirdi.


Eşimin hediye ettiği ve 1 sene bile doğru düzgün kullanmadığım, ve gayet pahalı bir fiyata (190TL) alınan çantanın bu kadar kısa sürede bu hale gelmesi beni çok üzdü. Ayrıca merkez ofisi tekrar aradığımızda, müşteri hizmetlerinde çalışan kişi (Duygu Hn.), gayet saygısız, sinir bozucu ve müşteri memnuniyet anlayışından çok uzak bir tutum sergiledi.

Günümüz rekabetçi pazarda, Yargıcı firmasının tutumunu anlamak mümkün değil. Haklarında yazılan şikayetleri de okuyunca bu olayın sadece benim başıma gelmediğini ve firmanın genel tutumu olduğunu da anlamış oldum. Çantanın tamir edilmesini değil, iade edilmesi talep ediyorum. Çünkü tamir ile çözülebilecek bir problem değil, çanta kullanılamaz halde. Yargıcı firmasından şikayetçiyim.

Saygılarımla,

Ezgi Doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder