4 Aralık 2013 Çarşamba

2770 liraya alınan televizyonun tamiri için 3000 lira istenir mi?

Hiç 2770 liraya alınan televizyonun tamiri için 3000 lira istenir mi? Televizyon Toshiba ise oluyor. 

2008 yılı Ağustos ayında en iyisi diye 2777 TL'ye Toshiba Regza 46XF351P model Lcd TV aldım. 2 senedir zaman zaman ekranda  titremeler oluyor. Bazen geçiyordu. Uzaktan kumanda ile de açılmıyor, belirli bir süre geçip cihaz ısınınca ekran açılıyordu. Toshiba müşteri hizmetlerini aradığımda uydu alıcısındandır, altın uçlu hdmi kablodandır diye diye 2 sene olan garanti süresini geçirdik bu güne geldik. Geçen sene titremeler çok artıp enine ve boyuna çizgiler artınca, cihaz kumanda ile açılmayınca  yetkili servisine başvurdum. Cihazı gelip götürdüler. Geri getirdiler.

Cihazda bir şey yok bizim serviste açılıyor dediler. Çizgilerin ve ekrandaki kaymaların giderilmesi için de 3000 TL ücret istediler.Tabii ki kabul etmedim. Çizgiler çok çok artıp cihaz hiç açılmayınca, bu sene yani 2013 yılının Ağustos ayında  tekrar gönderdim servise. Bu seferde tamiri için 3009 TL istediler.

Toshiba'ya başvurdum. Parça ithal olduğu için böyle deyip, yardımcı olmadılar. Yazışmalarımın neticesinde bana 46BL712G model TV yi piyasa fiyatının 100 TL aşağısına 1770 TL ye almamı teklif ettiler. Güya lütufta bulundular. Yaptığım araştırmada şikayet sitelerinde Toshiba'nın bu modelini alanların çoğunun aynı konularda şikayetçi olduğunu gördüm. Ürünün imalat hatalı olduğu anlaşılmaktadır. Panel arızasının müşteri ile bir ilgisi yoktur. Ürün imalat hatalı olduğundan etik davranış, ürününe sahip çıkma ve müşteri memnuniyeti gereği ayıplı mal satan Toshiba firmasının umursamazlığı bırakıp hatalı imalat olan televizyonunu  bedelsiz olarak değiştirmesi gerekmekte iken Toshiba ilgilenmemektedir. Saygılar.

Oguz Özelmas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder