23 Ekim 2013 Çarşamba

Vatan Bilgisayar teknik servisi şikayeti

21.09.2013 tarihinde oğlumu DİAMOND İNGİLİZCE kursuna yazdırdım. Aynı gün bize tablet teslim ettiler. Sıfır cihaz, lakin cihazı 1 hafta kullandık sorunsuz biçimde. 2.hafta tablete ders sonrası eğitim yüklemesi yapılacağı anda cihaz kendiliğinden kapandı ve bir daha da açılmadı. Biz de vatan bilgisayara teknik servise getirdik cihazın durumunu söyledik lakin biraz da kırgın geldik. "Eğitim için verdiler, bozulması güzel olmadı, hassas cihaz gerekirse acil değişirseniz seviniriz, eğitim beklemez." diye konuşma oldu.

08.10.2013 tarihinde Vatan Bilgisayar'dan 56MS0017018 nolu takip ile cihaz serviste devam etmektedir diye telefonuma mesaj geldi. 11.10.2013 tarihinde 56MS0017018 nolu cihazınızın 72,03 TL + KDV ücreti vardır fatura bilgilerinizi 0 212 4145952 numaraya fakslar mısınız? diye mesaj geldi. Ben anlamıyorum 150,00 TL'lık cihaza yok yere 72,03 TL + KDV fatura çıkması kabul edilir değil. Adana'daki servisi arıyorum teknik servis görevlisi cihazınız kırık diyor pardon ama çizik bile olmayan cihaz nasıl kırık çıkar? üretim hatasından gelen cihaz anca böyle bir sonuç verir. Bu durumu kabul etmediğimi ya tabletin ücretinin iadesini veya yeni bir tabletin tarafıma verilmesini rica eder iyi çalışmalar dilerim. Servis bana bununla ilgili herhangi bir açıklayıcı arıza formu da vermemiştir. Elimde sadece cihazı teslim ettiğime dair belge var ve şuan hala cihazım Vatan Bilgisayarın teknik servisindedir.

İlginize teşekkür eder, hayırlı işler dilerim.

NURHAN DİKİCİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder