31 Ekim 2013 Perşembe

Samsung yetkili servisi telefonun ekranını kırdı ama hatasını kabul etmiyor

09.09.2013 tarihinde Samsung Galaxy S4 cep telefonu aldım. 19.09.2013 te ekran görüntüsü gelmediği için yazılımsal bir hata olabilir düşüncesiyle Samsung yetkili servisi Destek Bilişim Sarıgazi şubesine götürdüm.

Ürünü garanti kapsamında tamir için bıraktım. 02.10.2013 tarihinde telefonda ekran kırığı tespit edilmiş ve 425 TL masrafı olduğuna dair SMS ile bilgilendirme yaptılar. Ben de telefonu teslim alıp, aldığım yere geri iade etmek için Destek Bilişim'e gittim. Bana telefonumu getirdiler ve bir baktım ki iç ekranda 5 adet büyük çatlak mevcut. Ben telefonu bu şekilde teslim etmediğimi, bu çatlakların burada oluştuğunu söyledim. Bana teslim ederken benim farketmemiş olabileceğimi söylediler, ilk etapta buna net bir şekilde itiraz ettim.

Teslim ederken telefonu açıp ekranına görüntü gelmediğini, kontrol ettiğimizi, gerek görürlerse oradaki kamera görüntülerine bakabileceğimizi söyledim. Daha sonra görevli arkadaş ekranda gözle görülmeyen çatlakların bakım aşamasında yürüyebileceğini söyledi. Zaten ekran sorunlarının yüzde 99 u kullanıcı kaynaklıdır diye ekledi. Ben de bu söylediklerini yazılı olarak vermeleri gerektiğini ifade ettim. Bana böyle bir problemle ilk defa karşılaştıklarını ve bunu Samsung'a kabul ettiremeyeceklerini söylediler. Şikayet edeceğimi söylediğimde de istediğiniz yere edebilirsiniz dendi.

Sonrasında Samsung'u aradım. Müşteri hizmetleri beni 10 gün oyaladıktan sonra teknik servisle görüştüklerini ve teknik servisin görüşlerini dikkate aldıklarını söyledi. Ekran problemlerinde zaten yüzde 99 kullanıcı kaynaklı olduğunu tekrarladılar. Fakat bu bilgiyi bana mail olarak atmayı kesinlikle reddediyorlar. Elimde ürünümü sağlam teslim ettiğime dair belge var. Bu arada ben telefonu çatlak bir şekilde teslim ettiklerine dair bir belge veremedikleri için geri almayı reddettim. Telefonumu 19.09.2013 ten beri alamıyorum. Ben telefonumu sağlam verdim ve sağlam geri istiyorum. Samsung müşteri numaram 7219307429.

Yusuf Cihat Yakşi

Elinizdeki belgelerle birlikte tüketici sorunları hakem heyetine başvurabilirsiniz. Olumlu sonuç alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder