7 Ekim 2013 Pazartesi

Avea paket aşımı bilgilendirmesi yapmak yerine hattı kullanıma kapatıyor

avea şikayetleriBir buçuk yıldır Avea Platinum müşterisiyim. 2 hafta evvel yurt dışına çıkarken 90 dakikalık yurtdışı paketi aldım Avea'dan. Bana alırken söylenen "Paketiniz bittiğinde mesajla bilgilendirileceksiniz" şeklinde idi. 3 gün evvel 400 TL lik konuşma yapmışım diye bana mesaj geldi ve ödemezsem kullanıma kısıtlanacağı bildirildi. Hemen aradım ve şikayetimi belirttim. Bu konuda hiçbir şey yapılmadığı gibi üstüne üstlük hattım kullanıma kapandı.

Hiçbir şekilde uyarı mesajı göndermiyorlar, ve 400 TL olunca hattı kapatıyorlar. Yıllarca Turkcell kullanmıştım Avea ya geçmek büyük hata oldu, en azından Turkcell de 1 kere internet paket aşımım oldu, hemen beni başka bir internet paketten yararlandırdılar.

Sizin bu yaptığınız insan kandırmaca, her yere de şikayetimi yapacağım tüketici mahkemesinde de hakkımı arayacağım, aynı zamanda da artık Avea'lı olmak istemiyorum, hattım kapatılsın.




Bu yazıyı Avea'ya yazdım hala 1 haftadır hiçbir hareket yok.

Şimdi size danışmak istediğim dava konusu, bunları dava etmek istiyorum:

Dava konularım:  

3 hafta evvel kıbrısa giderken 90 dk lık yurtdışı konuşma paketi aldım, paketiniz bittiğinde bana msj gönderişlecekti.  Aradan 5 gün geçmedi,400 tl ödemezseniz hattınız kullanıma kısıtlanacaktır msjı aldım ve hattım kapandı.Hiçbir uyarı mesajı gelmeden ve 5 günde nasıl 90 dk tükenir ve artı 400 tl borç oluşur?!

 Benim yurtdışında önemli işlerim var, ve kimse bana ulaşamadığı gibi bende ulaşamadım,

Kredi kartıyla işlem veya bankacılık işlemlerimi yapamıyorum çünkü o telefondan msj gelmesi lazım.

1.5 senedir Platinum müşterisiyim, düzenli ödemelerim var, bu e ilgisizlik, ne bir arama sizin tarafınızdan ne de defalarca arayıp yazmama karşin hiçbir cevap alamıyorum.

Bu mağduriyetimden tazminat talebinde de bulunmak istiyorum.

Betül Seyhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder