17 Eylül 2013 Salı

Cepkask şikayeti

Benim mağdur olduğum şirket Cepkask. Gaziantep Metro alışveriş merkezinden Samsung Galaxy Note adlı cihaz aldım ve orada sigorta aldım. 18.08.2013 tarihinde telefonumun ekranı kırıldı. Ben de istenen belgelerle beraber Cepkask şirketine yolladım.14 gün oldu ve en ufak bir haber almak için her yolu denedim sayısız mail attım saatlerce telefonlarını aradım ama cevap yok. Tüketici haklarına şikayet edeceğimi söylediğimde alaycı bir tavırla hiç bir sonuç alamazsınız dediler. Bir şekilde bu şirketten telefonumu yapılmış veya yapılmamış şekilde almak istiyorum lütfen yardımcı olun. Teşekkürler.

Ali Efe Göçmen


Telefonu Cepkask firmasına gönderdiğinize dair kargo teslim fişi gibi bir belge ile birlikte tüketici sorunları hakem heyetine şikayet dilekçesi veriniz. En kısa sürede sonuç alacağınızı umuyoruz.

1 yorum:

  1. bu cep kask tam bir dolandırıcı arkaaşlar bene tüm evraklarla göndermeme rağmen yanlış kayıttan olayı gerisin geri geli sakın yaptırmayın cepkask söyleyin eşinize dostlarınıza...

    YanıtlaSil