15 Ağustos 2013 Perşembe

Superonline müşteri hizmetleri tüketiciyi yanıltıyor

2013 yılının başında evimi taşımak durumunda kaldım. Superonline müşteri hizmetlerini aradım. "Taşınacağınız semtte size bu hizmeti veremiyoruz, Mayıs ayında 2 yıllık sözleşmeniz doluyor, bu süreye kadar eğer çıkmazsanız sadece kullanmamış olduğunuz faturanızı ödersiniz, Mayıs'ta da iptalini gerçekleştirirsiniz." dediler. Ben de buna istinaden Mayıs'ta bittiği düşüncesiyle Haziran'da Superonline şubesine gittim. Konunun avukata devredildiğini artık onlarla konuşmam gerektiğini söylediler. Ben kendi imkanlarımla icralık olduğumu öğrendim. Evime herhangi bir tebligat ulaştırılmadan üstelik. Kızım yetkili kişilere mail gönderdi. Superonline'a gönderdiğimiz maile hiçbir yanıt gelmedi. Daha sonra 70 yaşında olmama rağmen Superonline genel müdürlüğüne gittim. Derdimi oradaki bayana anlattım. "Tamam, arkadaşımız bugün yok, görüşmeler kayıt altında olduğu için incelenip, size geri dönülecektir." denildi. 2 günde bir Superonline müşteri hizmetlerini aramama rağmen halen sorunum bir çözüme ulaşmış değil. Her aradığımda farklı biriyle görüşüyorum ve "Akşama kadar aranacaksınız." deniliyor. Ancak ne arayan, ne soran var. Aklıma son çare siz geldiniz. Ne yapılabilir bu durum için? Yardımınızı bekliyorum.

Saygılarımla 
Mustafa Şan

Bir tüketici derneğini ya da Alo 175 tüketici haklarını arayarak bilgi almanızı tavsiye ediyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder