11 Temmuz 2013 Perşembe

Teknosa bedeli ödenen bilgisayarı teslim etmemiş

Ankara Armada alışveriş merkezindeki Teknosa mağazasından satın alınmak istenen Macbook bilgisayar, o anda temin edilememiş ancak farklı bir şubedeki ürünün temin edilerek teslim edileceği sözü verildiği için müşteri tarafından ödeme yapılmış. Ancak ne yazık ki Teknosa mağazası kurumsal kimliğine yakışmayacak şekilde müşterisini mağdur etmiş ve bilgisayarı teslim edememiştir. Ürün bedeli tüketiciye ödenerek, mağduriyetten dolayı özür dilenmelidir.



Tarafımıza ulaşan şikayet mektubu:

09.06.2013 tarihinde Ankara Armada Teknosa şubesindeki kampanyadan yararlanıp, bir Macbook air satın almak istedim. Fakat ellerinde bulunmadığını kapalı bir kutunun Ankara Antares Teknosa şubesinde bulunduğunu ve parasını ödediğim takdirde ertesi gün getirtebileceklerini söylemişlerdi. Ertesi gün arayıp, ellerine ulaşmadığını, kargonun (şehir içi kargo) getirmediğini söyleyip 11.06.2013 tarihinde alabileceğimi söylediler. O tarihte tekrar Armada şubeye gittiğimde emniyet bandının bile yırtılmış olduğu bir kutu verdiler. Ben bu ürünü kabul etmedim. 12.06.2013 tarihinde İstanbul'dan kapalı kutu getirileceğini söylediler ve 12 haziran günü Armada şubedeki görevli beni arayıp "size kötü bir haberim var, kargo pc'yi getirmemiş" dediğinde 444 55 99 merkez numarasını arayıp şikayetimi detaylı olarak anlattım. En fazla 48 saat içinde iligileneceklerini söylediler. En son 13.06.2013 perşembe günü Armada şubesini arayıp Kars şubeden getirttiklerini söylediler 5. gün de Armadaya gittim. Karşıma streç filmle sarılmış ve kapalı kutu haline getirilimiş bir Macbook air kutusu koydular. İçine baktığımızda pc emniyet bantlı şeffaf jelatin içinde bile olmayıp, toz içinde bir cihazla karşılaştık. Merkez numaralarını tekrar arayıp kendimi hatırlatıp, o gün yaşadıklarımı ve durumun aciliyetini ciddi şekilde anlatmama rağmen parasını ödediğim bilgisayara halen maalesef kavuşabilmiş değilim.

Çalışanların birbirleriyle iletişim bozukluğu olmasıyla birlikte bu derece kurumsal bir firmanın elemanlardan kaynaklı bu denli memnuniyetsizlik yaratma lüksü olmaması gerekir. Gereğinin yapılması için 1 haftadır bekliyorum. İşlerim aksadı ve 5 gün boyunca pc geldi diye beni ayaklarına çağırıp açılmış kutularla karşılaştırmaya kimsenin hakkı yoktur. Mağduriyetim giderilmediği taktirde hukuki yola basvuracağımı belirtmek isterim.

Burcin Uluocak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder