2 Temmuz 2013 Salı

Opel Astra Sedan debriyaj problemi çözülemiyor

2012 yılında almış olduğum Opel Astra Sedan aracımı 180 km ve üzeri hızda 10-15 dakika gidildiğinde debriyajın boşa düştüğünü fark ettim ve bununla ilgili Opel İzmir Kavuklar Servisine başvurdum bana araçta bir problem yok diyerek 2 defa aracı geri verdiler. Ben de Opel Türkiye'ye mail attım. Beni tekrar servise yönlendirdiler. Adının Engin Tepedeldiren olduğunu öğrendiğim ege bölge servis müdürü ve kavuklar servis müdürü Şahin Beyle aracı test ettik hatayı gördüler debriyaj grubunu komple değiştirdiler ve aradan belli bir süre geçti aynı arıza tekrar meydana geldi servise gittim bana aracı test edenler dahil aracı bu sefer test edemeyeceklerini söylüyorlar çünkü ben fabrikasyon bir arıza olduğunu ve değişim talep ettiğimi söyledim sizlere benim onlara ve onların da bana attığı mailleri gönderiyorum. Bu konuya köşenizde yer verirseniz çok sevinirim.

Benim gönderdiğim mail:

Engin bey merhaba; Ben Alper ÇAÇTAŞ 35 KA **** plakalı opel astra sedan sahibiyim sizinle Kuşadası yolunda debrajda 180 km ve üzeri hızda 10-15 dak gidince boşalma problemi ile tanışmıştık aracımı serviste deneyemedikleri için siz bizzat test etmiştiniz umarım hatırlamışınızdır.
  Şuanda yine aynı problemle ilgili aracım serviste ve arızanın sebebi araştırılıyor belki haberiniz vardır bununla ilgili ben bu aracın değişimi talep ediyorum çünkü artık bu araçta gerçekten fabrikasyon bir arıza olduğunu ve hayati bir tehlike yaratacağını düşünüyorum bunun için artık bu araca güvenim kalmadı ve kesinlikle değişim için elimden geleni yapacağımı tarafınıza bildiririm sizinde bu konuya şahit olmanızdan dolayı yardımlarınızı beklemekteyim.
Saygılarımla, Alper ÇAÇTAŞ

Gelen cevap maili:

Alper bey,
İzinden yeni döndüğüm için mesajınızı yeni gördüm,
180 km hız ile 10-15 dakika boyunca sürekli gidilmesi zaten başdan itibaren hayati tehlike taşımaktadır. Bu hız ile bayimden herhangi bir arkadaşımız test'e çıkamaz. Açıkçası ben de çıkamam.
Bu hız ile gider iken başımıza gelebilecek bir olayda sorumlu kim olacak, bırakın sorumluyu geride kalan insanlar ne olacak... Aracınızın değişimine olumlu yanıt veremiyoruz.
Bilgilerinize
SaygılarımlaEngin Tepedeldiren


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder