12 Temmuz 2013 Cuma

Markafoni ve Temprakon şikayeti

Geçtiğimiz yıl Markafoni'den 8737010226448 sipariş koduyla Temprakon Marka yorgan ve alez aldık. Kaliteli diye düşündüğüm bir üründü. Ama ne yazık ki çok yanılmışım.

23 Nisan 2013 tarihinde ben ilk kez ürünlerimi kendi kolileriyle Markafoni'ye gönderdim. Beni yaklaşık 1 aydan biraz fazla beklettikten sonra bana ürünlerimi olumsuz sonuçla geri gönderdiler. Yalnız bu gönderişte benim alezimi büyük ihtimal depolarında kayıp ettiler. Çünkü bana siz bize tek koli göndermişiniz dendi. Bunun üzerine Yurtiçi Kargoya gidip iletim raporu aldım ve kendilerine attım. Kargo şirketindekiler de zaten ekranda gösterdiler. İki ürün kendilerine teslim edilmiş diye. Bunun üzerine 3-4 gün sonra bana güya teste giden yorganımla birlikte (test sonucu yok) alezi teste göndermeden geri gönderdiler. Ekte bana yorganla alezin geliş hali var. Alez pislik içerisinde üzerine basılmış ve birkaç defa başka yerlerde de kullanılmış bir kolinin içinde geri geldi. 


Ardından 2. kez e postalaşmamız sonucunda yeniden göndermemi istediler ürünleri. 30 Mayıs 2013'te ben yeniden gönderdim. 1 Temmuz 2013 itibari ile de arandım. Bana ürünlerin yine kabul edilmeyip bu sefer test sonucuyla gönderileceğini bildirdiler. Test sonuçlarını bana telefonda okuyan bayan. Yorganın yanlış iklime göre seçildiğini söyledi. Biz kışlık yorgan seçmişiz. (adı üstünde yorgan, yani kışlıktır.) Tropikal iklim yorganı seçecek değildik herhalde. Evde bütün kış doğalgaz çalıştırmadık. Bunu faturalarla da ispatlarız. Herhalde balkonda yatmamız gerekiyor ki anca iklimine göre olsun! Yine de terlemeler kesilmedi. Alezinse sorunun çekme olduğunu bildirmiştik. 200x160'lık alez her tarafından en az 7-8 cm çekti. Test sonucunda da (en garibi de bu) standart boyuna yakın bulunduğu bu yüzden de normal olduğu söylendi! Lastikleri ne zaman kopacak diye bekliyoruz. Ayrıca çok sıcak yıkandığı söylendi. Üzerinde 60 derece'de yıkanabilir yazdığı halde biz 40 derecede yıkıyoruz. Zaten 60'tan üstü bizde 90 derece. Bu devirde kim kaynatma derecesinde çamaşır yıkar merak konusu. Ayırca makinemiz da dünyanın en iyi markalarından biridir. 

Bana tedarikçi firmanın da telefonlarını vermediler. Kimle yazışıyorsanız ben de konuşmak isterim dediğim halde yok dendi. Bu markaları Türkiye'ye Yatsan getiriyor. İzmir'le telefonda Duygu hanımla konuştum. Biz Markafoni ile çalışmıyoruz dediler. Yardımcı olamadılar. 

Benim eşim Ankilozan Spondilit hastası ve Enbrel isimli bir ilaç kullanmakta. Doktor raporsuz alınamayan yan etkileri içinde kanser bile olan bir ilaç. En önemlisi de Verem yapma riski çok yüksek. Bu gece terlemelerini ben de yaşadığım için çok üzerinde durmasak da gün geçtikçe paranoyak olduk. Acaba eşiminki ilaç yüzünden midir diyerek birkaç kez doktora gittik. Polyester gibi haşır haşır eden iğrenç bir yorgan ve bunlar servet değerinde. Biz de maalesef bir hatadır aldık. Peşine düşmemin sebebi hiç azımsanmayacak şekilde pahalı olması. Genelde de hakkımı ararım. Birçok yere yazdım ve Tüketici mahkemesine de tabi ki başvuracam.

Aman Temprakon'dan uzak durun. Markafoni'nin de ürünleri daha kullanılmaz hale getirdiğini de unutmayın. Başınıza gelmemesi dileğiyle. 

Canberk Yanıkdere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder