19 Haziran 2013 Çarşamba

Kocaer Tekstil - Chakra firması defolu havlu şikayeti

21/04/2013 tarihinde tarafıma Kocaer Tekstil - Chakra firmasının ürünü olan banyo havlusu ve bir adet yüz havlusu hediye olarak misafirim tarafından getirilmiştir. Aldığım ürünü yıkamadan kullanmanın hijyenik olmadığı kanaatinde olduğum için ürünü bir kez 30 derecede yıkadım ve düşük ısıda tarif ettiğiniz gibi ütülerken üründe bir dokuma hatası olduğunu gördüm .


Tarafıma en yakın olan AKBATI – CHAKRA mağazasına götürdüm. Ürünlerinizi büyük bir memnuniyetle kullanmaktayım. Hediyemi beğendiğimi ve kullanmaya karar verdiğim için mağazanıza ürün ile ilgili bir barkod vs. numarası tebliğ edemedim. Doğal olarak hediye gelen ürünün hangi mağazanızdan alındığını da bilemediğim için nereden ve ne zaman alındığını da belirtemedim. Ancak mağazanızda çalışan Özlem Aydın Hanım bana hediye alan kişiyi arayarak nereden aldığımı öğrenebilirsem ürünün barkod numarasını bulabileceğini ve inceleme yapılmak üzere Denizli'ye gönderebileceğini söyledi. Bana bu ürünü hediye olarak getiren arkadaşımın annesi 70 yaşında olup son derece muhterem birisidir. Takdir edersiniz ki hediye getiren kişiyi üzmek istemezsiniz ve bu sebepten ötürü arkadaşımı arayıp annesini böyle bir soru ile ne kadar huzursuz edeceğimi sorduğumda, bizlerden farklı jenerasyonda olan annesinin bu duruma üzüleceğini belirtti.

Belirttiğim sebeplerden ötürü ürün barkod numarasını size tebliğ edebileceğim resmi bir belge elde edemedim. Mağazanıza bizzat 14/05/2013 te uğrayıp bilgiyi verdim. Tarafınızdan üretilen ürün hatasının barkod numarası bulunamadığı için kabul edilemeyecekse TÜKETİCİ HAKLARINA başvuracağımı ve derhal ürünü alabileceğimi ifade ettiğimde Özlem Hn. Barkod numarasının bulacağını söylemesi üzerine ürünü mağazanızda bıraktım.

23/05/2013 tarihine kadar tarafıma bir bilgi iletilmedi. Mağazanızı aradığımda ise ürünün barkod numarasından ötürü hangi mağazadan alındığının tespit edilemediğini ve kabul edemeyeceklerini söylediler.

Yaklaşık olarak 10 gündür yıllardır memnuniyetle kullandığım CHAKRA beni oyalamış ve kendisine ait olan ve üzerinde amblemini onurla bastığı ayıplı ürünü kabul etmeyerek tarafımı hayal kırıklığına uğratmıştır.

Bu davranış biçiminize bir anlam verememiş olmakla beraber, sergilediğiniz bu davranışı esefle kınıyorum .

Chakra'ya saygı duyan müşteriniz olarak ürünü mağazanızdan alıp müşteri haklarımı aramadan önce Genel Merkezinizi bilgilendirmek düşüncesi ile mağduriyetimin giderilmesini;

Talep ettiğim ve haklı olduğum ürün değişim talebi ile ilgili cevabınız ivedilikle beklemekteyim .

Gereğini bilgilerinize sunarım. 

Saygılarımla                                                             
İlknur Şahan Nayman                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder