12 Mayıs 2013 Pazar

Numara taşımada son fatura haksızlığı


Geçtiğimiz Ocak ayında eski operatörüm olan Vodafone dan Avea ya geçiş yaptım. İşlem başvuru tarihim, fatura kesim tarihimden 4 gün önce, 17 Ocak Saat 17:13 olarak görünüyor. İşlemin gerçekleşmesi için operatörlerin yasal hakkı olan 2-6 iş günü süresinin, hesap kesimim olan tarihi sadece 1 gün aşmasına karşın, 1 aylık paket kullanım bedeli tarafıma fatura edilmiş durumdadır. Öğrendiğim kadarıyla tüm operatörlerin standart uygulaması olarak kullandıkları bu durum sebebiyle bir sürü mağdur tüketici varmış. 

Düzenlemenin, kötü niyetle tüketicileri mağduriyeti endeksli kullanılması durumunu engellemek için yaptırımınız var mıdır? Ya da bu duruma itirazımı yönlendirmemi önereceğiniz başka bir kurum var mıdır? 

Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim..
  
Saygılarımla,

Kerem Çınar
Mimar

Bu konudaki tüm şikayetlerinizi BTK üzerinden yapabilirsiniz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Online Şikayet Formu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder