28 Mayıs 2013 Salı

Numara taşımada cayma bedeli haklı mıdır?

Avea faturalı hatta 2012 yılının 12. ayında geçtim. Şimdi Vodafone'a numaramı taşıdım ve benim ödeyeceğim cayma bedelinin 180 TL yi bulacağı söylendı. Normal aylık fatura tutarım 34 TL. Ancak son faturalanmamış tutarıma baktığımda 54 TL tutar yansıtılmış olduğunu gördüm. Kullanımı sorguluyorum, daha paketimde 384 dk, 1875 sms ve 2 gb internet duruyor. Bu 54 TL nereden geliyor? Sürekli fazla fatura ödemekten sıkıldım. Tüketici hakem heyetine cayma bedeli için başvurduğum zaman netice ne olur?

İsmail Aydemir

Cayma bedeli tamamen sizin sözleşmenizle ilgili bir durumdur. Sözleşmenizde taahhüt ettiğiniz süreden önce numaranızı taşımanız halinde cayma bedeli alma konusunda GSM şirketi haklı olabilir. Ancak taahhüt ettiğiniz süre dolmasına rağmen bu tutar sizden alınmak isteniyorsa hak talebiniz yerinde olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder