18 Nisan 2013 Perşembe

Digiturk kendi ürettiği sorunları dahi çözemiyor, şikayetlere kulak tıkıyor


Bundan iki hafta önce, ismini vererek kötülemek istemediğim yetkili bir Digiturk bayisinin beni kampanyalar hakkında bilgilendirmesi üzerine, 29.03.2013 tarihinde Digiturk üyelik sözleşmemi imzaladım. Kampanya kapsamında ve 24 aylık taahhütle beraber, bir başlangıç paketi, kotalı internet ve 2 keyif paketi oldukça indirimli bir fiyata sunulmaktaydı. Sözleşmemi imzaladıktan sonra, internet ve Digiturk'ten ayrı ayrı fatura düzenleneceği söylendiğinde şaşırdım. Çünkü beni bir kampanya paketine dahil etmişlerdi ve hangisine ne kadar ödeyeceğimi merak etmekteydim. Fatura geldikten sonra bana söylenen daha doğrusu 24 aylık imza karşılığında vaat edilen indirimin olmadığını, hatta normal olarak kampanyasız üye olsaydım bile ödeyeceğimden çok daha yüksek bir fiyatla faturalandırıldığımı gördüm. Bir yanlışlık olduğu düşüncesiyle hem internet hizmeti veren Doping interneti hem de Digiturk'u aradım ama tabi ki sonuç olumlu veya olumsuz değildi. Çünkü ortada  bir sonuç yoktu ve sistemden bihaber müşteri temsilcilerinin tek yaptığı "haklısınız" demekti. 



Digiturk müşteri hizmetlerini arayıp bu yanlışlığın giderilmesini talep ettiğimde, bana haklısınız bir şikayet kaydı oluşturalım deyip, üyelik kaydımı oluşturan yetkili servisle konuşmamı önerdiler. Yetkili servisi aradığımda, bana üyeliği sağlamak için bin bir dil döken arkadaş sus pus olmuş ve tek ettiği laf yine haklısınızdı. Bana yetkili bayi tarafından müşteri hizmetleriyle konuşmam önerildi. Bunu da duyunca artık sinirlerime hakim olamayarak üyelere doğru bilgi vermeyerek bizleri "salak" yerine koyduklarını söyleyince yine bana "haklısınız" dediler.

Kendilerine bu yanlışlığı düzeltmeleri için kendilerinin genel çağrı merkezini aramalarını söylediğim vakit ise bunun mümkün olmadığını söylediler. Artık bana doğru olmayan ve hatta hatalı olarak verilen bilginin ardından bu işi kendim çözmem gerektiğini dile getirdiler. Kendilerine, bir kampanyaya beni dahil ettiklerini ve gereken indirimin uygulanmadığını, iptal ettirmek istediğimi söyledikten sonra ise, ceza olarak bana yapılan indirimi geri ödemem gerektiği söylendi ki ortada böyle bir indirim yok. Sonuçta hiçbir kampanyaya bağlı olmasaydım da ayni fiyatı ödeyecektim ve 24 ay taahhüt vermeyecektim. Bunun üzerine merkeze iptal başvurumu yaptım. Çünkü 15 günlük bir yasal surenin içinde olduğum söylendi. Yetkili servisin bu konudaki önerisi ise, "bir iptal talebi yollayın sonra size belki 2-3 ay paket hediye ederler, vazgeçirmeye çalışırlar. Çünkü hiçbir zaman faturanıza indirim yansıtılmayacak, sistem buna uygun değil" şeklide oldu. Oldukça gerçekçi ama bir o kadar da üzücü bir açıklamada bulunmuştu. Yani beni üye yapmak için bütün full sistem çalışan aktif ekip, şikayetim üzerine sadece haklısınız diyen görünmez müşteri temsilcilerine dönüşmüşlerdi. Digiturk'un bu umursamaz ve nasıl olsa artık üyesin 2 sene çekeceksin bunu tadındaki tavrı nedeniyle zaten pek çok üye şikayet etmekte ve hatta cezayı ödemeyi kabul ederek üyeliklerini iptal ettirmekteler. Digiturk'e, bir yaptırım uygulanıp, uygulanmadığını bilmiyorum ama bu tip şirketlere belirli bir süre üye alımını durdurmaları yönünde ceza verilmesi gerektiği düşüncesindeyim. Umarım bu şikayetim yerini bulur. 

Iraz S. Gubbuk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder