18 Nisan 2013 Perşembe

Avea'dan fahiş fatura

Yurt dışında bulunduğum 13.2.2013 den 20.2.2013 e kadar sürede, Avea yurt dışında internet kullanımından kaynaklanan fatura için benden çok yüksek bir fatura ücreti  talep etmiştir (vergisiz 562 TL.) Toplam fatura tutarım 917 TL dir. Bunun bir kısmını konuşma oluşturmaktadır ki buna itirazım yok. İtirazım yalnızca 26,6 MB gibi çok düşük bir internet kullanımının 562 TL gibi fahiş bir ücrete karşılığıdır.

Avea şirketine 3 kez fatura düzeltme talebinde bulundum, netice alamadım. İnternet kullanımından kaynaklanan bu yüksek meblağın adil kullanım ölçüleri içerisinde yeniden hesaplanmasını ve bir üst paket olarak fiyatlandırılan "aylık tüm dünya" aylık 50 MB internet paketi fiyatı üzerinden ücretlendirilmesini talep ediyorum.

Aylık bütün dünya 50 MB internet paketi ücreti 125 TL dir. Benim kullanımım toplam sadece 26 MB olduğu halde, mega bayti 25 TL  den  vergisiz 562 TL gibi bir   faturayla karşılaştım. Orantısız fahiş fiyat uygulamasının mağduru oldum. Faturamın hakkaniyetli bir ve adil kullanım ölçüleri içerisinde internet fatura tutarının yeniden hesaplanmasını istiyorum.
           
İkinci bir itiraz noktam ise Avea'nın müşterilerini yanlış bilgilendirmesidir ki bu kısa mesaj SMS  yoluyla olmuştur. Avea'nın bana 18.2.2013 tarihinde kısa mesajla "Bu fatura döneminde paketsiz yurt dışı internet kullanımınız 100 TL ye ulaştı. Bu bilgi teknik gecikme yoksa 1 gün öncesine aittir" Bu mesajdan anlaşılan internet kullanımın 100 TL yi yeni geçmistir bundan sonra kullanırken daha dikkatli ol mesajıdır ve bana fatura edilen vergisiz 562 TL den hiç bahsetmemektedir. Avea beni yanlış bilgilendirmiş ve mağduriyetime sebep olmuştur. Avea'dan şikayetçiyim.

Teoman Baransel

Şikayetinizi BTK üzerinden yaparsanız sonuç alabilirsiniz. Aksi halde Avea şikayetiniz ciddiye almayacaktır. Ancak bizim buradan şikayetinizi paylaşmamız Avea'yı rahatsız edebilir ve sizinle iletişime geçebilirler. Hiç olmazsa diğer tüketicilerin tavır geliştirmesine katkıda bulunmuş oluyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder