5 Mart 2013 Salı

Telpa ayıplı ürünü değiştirmiyor

30 Kasım 2012'de Avea'nın kampanyalı in touch telefonunu aldım. Telefon aldığımın 4. günü arızalandı. Dokunmatiği dondu. Telpa servise gönderdim ama sorun çözülmedi. Telefon aynı şikayetten 4 defadır Telpa'ya gidiyor. En son 28 Ocak 2013'de gönderdim, hala gelmedi. 20 iş gününü geçmesine ve ilk 1 ay içinde ayıplı olduğu ispatlandığı halde telefonu yenisiyle değiştirmiyorlar. 3 ay oldu telefonu alalı ama hiç kullanamadım. Tüketici olarak haklarımı biliyorum. Şu anda telefonun servisteki iş günü doldu. İlk bir ay içinde arızalandığı ve 4 defadır aynı sorundan servise gönderildiği için ayıplı mal kapsamına giriyor. Yenisi ile değiştirme hakkımı kullanmak istiyorum. Telpa ve Avea'dan şikayetçiyim.

Elif Kural

Lütfen elinizdeki belgelerle birlikte tüketici sorunları hakem heyetine başvurun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder