28 Şubat 2013 Perşembe

Avea cayma bedeli almak için aboneyi zor durumda bırakıyor

26.02.2012 tarihinde Avea'dan 12 ay taahhütlü jet modem aldım ve 26.02.2013 tarihinde sözleşmem sona eriyor. Buna istinaden 13.02.2013 tarihinde Avea müşteri hizmetlerini arayıp 26.02.2013 tarihinde modemi iptal etmelerini söyledim. Bunun üstüne müşteri temsilcisi ''Eğer bugün iptal ederseniz her gün başına cayma bedeli 1 TL olduğundan toplam 13 TL lik bir cayma bedeli ödersiniz, bundan dolayı 2 gün önce Avea'yı arayın. Hattınız 48 saat içinde kapatılacağı için 24 ünde iptal talebinde bulunun 2 TL lik bir bedel ödeyin'' dedi.
24/02/2013 tarihinde Avea'yı aradığım da ise müşteri temsilcisi ''Bugün hafta sonu olduğundan iptal birimimiz çalışmıyor, yarın Avea'ya giderek iptal formu doldurmalısınız. Ancak bu da ayın 25 ine denk geleceğinden ve 48 saat içinde hattınız kapanacağından 27.02.2013 tarihinde hattınız kapanır ve bir sonraki fatura dönemine gireceğinizden o dönemin faturasını ödemek zorundasınız. Buna ek olarak da sözleşme bitiminden önce form doldurduğunuz için 13 TL lik cayma bedelini de ödeyeceksiniz'' dedi. Avea benim hattımı hiç bir durumda ayın 26 sında iptal etmiyor. Ya 26 sı öncesi ya da sonrasında iptal ediyor bu durumda bana 2 şart sunuyor ya 13 TL cayma bedelini öde ya da hem cayma bedelini hem de bir sonraki döneme ait olan fatura tutarını öde. Şikayetçiyim çünkü sözleşmeye aykırı davranmıyorum. Sözleşmeye aykırı davranmaya zorlanıyorum. Hafta sonu çalışmamaları ve yanlış bilgi vermeleri tüketiciye mal edilemez. 

Didem Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder