29 Ocak 2013 Salı

Yurtiçi kargo bilgilendirme yapmadan kargo getiriyor. Ya evde yoksanız?

Kargo gelecek diye evde beklemek zorunda mıyız?

Tarafıma gönderilen kargo (akülü araba paketi) benim evde olmadığım saatte hiçbir haber verilmeden gelinip teslim edilmek isteniyor, bana telefon açılıyor kargonuzu getirdik diye. Bende tabi hastanede olmam sebebiyle evimden 15 km uzaklıkta olduğum için eve gelemiyorum. Evin kapısına haber kağıdı yapıştırılıyor bundan sonra eve getirilmeyeceği ve 3 gün içinde şubeden teslim alınmam isteniyor. Bunun üzerine çağrı merkezi, Gaziantep bölge müdürlüğü ile telefonla görüştüm söyledikleri 2 kelime var "prosedür böyle". Üçüncü kelime ağızlarından çıkmıyor. Ukalalıkları da cabası. Genel müdürlüğü aradım mesai 18 olmasına rağmen telefona  çıkan yok. Ben kargom gelecek diye 7/24 evimden çıkmıyayım mı? Evde bulunamayınca telefon açılacağına gelmeden önce telefon açılsa ne kaybedilecekti? Müşteri odaklı hizmet nerede kaldı? Bu saatten sonra yurtiçi kargo benim için bitmiştir. Bu kadar problemden sonra teslim edilse ne olur artık? Başka şikayet yazan arkadaşların şikayetlerini de okudum sayfanızdan teslimat için geri gelen şubeler oluyormuş bizim şubede (Gaziantep-Küsget) o da yok.

Nihat Düzen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder