5 Ocak 2013 Cumartesi

Volkswagen Jetta şikayeti

25.01.2011 tarihinde VW Jetta 1.2 TSI marka otomobili şirketimde şahsımın kullanımı için Maslak Doğuş oto pazarlama şirketinden satın aldım. Bu tarihe kadar tüm bakımlarını VW Serviste yaptırdım. Aracımın garanti süresi devam etmektedir. Aracım 1 Ocak 2013 de TEM ümraniye çıkışında yolda kalmıştır. VW Servisi arayarak en yakın servis olan Acarlar VW servise araç çekildi. Garantisi var diye rahatlıkla çektirdiğimiz aracımıza baskı, balata, volant ve debriyaj çatalı değişimi gerekiyor ve kullanıcı hatası denilerek 1605 TL servis tarafından talep edildi. Bana manuel vites arabayı satarken aman şöyle kullanın böyle kullanın diyen olmadığı gibi aynı kalite muadil araçlar 25-30 bin Türk Lirası iken ben VW teknolojisi daha yüksektir zannederek bu araca 40000 TL para ödedim.


Sonuçta ayağınızı debriyajda biraz fazla tutmuş olabilirsiniz, bu da kullanıcı hatası denilerek bu ödeme talep edildi. VW bu araçları satarken ayağınızı debriyajda şu kadar süreden fazla tutmayın demiyor, kaldı ki en ufak böyle bir şey söz konusu değilidir. Ayrıca sen gel İstanbul'a araba sat, buranın trafiği belli yolların şartları belli. Beceremiyorsan araç yapmayı, dayanmıyorsa bizim yol ve trafik şartlarına, o zaman araç satmayacaksın!

Birde  garantisi var diye servisine götürdüğümüz aracı garanti dışı deyip ödeme  talebinde bulunup Acarlara yaptırmayınca ve aracı oradan çıkarmak içinde 300 TL sökme parasını utanmadan almayacaksın.

SONUÇ: WW Türkiye şartlarına uygun olmayan aracını satar, yaptığımız şikayete kullanıcı hatası der, servisi de garanti kapsamındaki aracı ona yaptırmayınca 300 TL para alır.

Saygılarımla,

Hami Alyanak

2 yorum:

  1. Aynı durum benim başıma da geldi. Araç boğaziçi Köprüsü'nde kaldı garantili olduğu için servise cektirdik. Aracın beyni yanmış, araca kullanici tarafından akü takviyesi yapılmış denilerek benden 4500 tl ücret talep ettiler. 2013 model garantili bir araca akü takviyesi yapacak değilim. Yapılsa bile beyin yapacağını sanmam en fazla sigortalar yanar. Gerekli yasal işlemleri başlattım. Hakkımı sonuna kadar ararım.

    YanıtlaSil