16 Ocak 2013 Çarşamba

FedEx ve MNG Kargo şikayeti

Yurt dışındaki arkadaşıma FedEx Kayseri şubesinden Milli Piyango bileti gönderdim. Yasakmış ama bana yasak demediler. "Biz altın bile gönderiyoruz" dediler. Biletleri gösterdim, aldılar. 170 tane bileti verdim ancak orada çalışan personel  içindeki biletleri almış ve arkadaşıma boş zarf göndermişler. Şimdi de "Yasak kardeşim, göndermeseydin" diyorlar. Madem yasaktı, geri verseydiniz. O da yok. "Yapacak bir şey yok" diyorlar. Sakın kimse güvenip gitmesin FedEx Kargo ve MNG Kargo'ya. Tüm personeli sorumsuz. Sigortaları bile yok. Yurt dışı FedEx'i aradım. Türkiye FedEx, MNG Kargo adı altında çalışıyormuş. FedEx kargo yok aslında Türkiye'de, sadece ismini kullanıyorlar. Sakın kimse gitmesin, halkı kandırmak  hoşlarına gidiyor ve oralı bile değiller. Ne olacak bu insanların hakkı? Kime güvenilecek? "Bildiğin yere şikayet et." dediler. Bu resmen soygun. FedEx Kargo ve MNG Kargo'dan şikayetçiyim.

Devrim Baykan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder