14 Ocak 2013 Pazartesi

Avea jet mobil internet faturası şikayeti

Yaklaşık 4 aydır Avea jet mobil kullanıcısıyım. Sınırsız paketi kullanıyorum. 3 aydır 65 TL fatura düzenli olarak gelirken 4.ayın faturası 117 küsur lira geldi. Müşteri hizmetlerini aradığımda logo25.com diye bi yere 4 defa girdiğimi bunun içerik menüsü olup ayrı ücretlendirme olduğu söylendi. Adeta şok olmuştum. Ben böyle bir siteye hayatım boyunca girmedim. İnternetten araştırdığımda ise böyle bi sitenin olmadığını gördüm hadi başka bi siteye felan girdim diyelim. Ben bu paketi sınırsız internet paketi olarak aldım. Şimdi bana içerik menüsü şu menüsü bu menüsü diyerek iki katı fatura gönderdiler. Taahhüt bittiği an iptal edeceğim ve hayatım boyunca bir daha Avea'nın kapısından içeri girmeyeceğim. Böyle soygunculuk olmaz! 

Ömer Dinç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder