7 Aralık 2012 Cuma

Vodafone Shop'tan alınan iPhone 4S kullanılmış çıkarsa!

30.11.2012 tarihinde Vodafone Shop - Ersa Telekominikasyon Elektrikli Eşya Tekstil Kozmetik San. Tic. Şirketinin Rumeli Caddesi şubesindeki mağazasında iPhone 4S aldım.

Pazartesi günü telefonun paketini açtığımda üzerinde yüklü aplikasyonlar, fotoğraflar, rehber bilgileri olduğunu ve bunların kullanılmış olduğunu gördüm. Firma kullanılmış ürünü geri alamayacağını, ürüne format atmak ya da tüketici hakem heyetine gitmem gerektiği söyledi. İstanbul 3. Tüketici Mahkemesi'nde tutar iade davası açmış bulunuyorum.

Vodafone'a da şikayetimi ilettim ancak bana cihaz jelatinli paketinde ise sıfır yani kullanılmamış olduğunu, bunun üreticinin ya da distribütörün hatası olduğunu ve cihaz ile ilgili herhangi bir şey yapmayacaklarını söylediler. Cihaz ilk gün aldığım gibi camının üzerindeki koruyucu selefonu ile durmaktadır.

Vodafone Shop'tan aldığınız ürün arızalı ise telefona kimse sahip çıkmıyor!

Tonguç Okumuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder