20 Aralık 2012 Perşembe

Pronet Güvenlik Hizmetleri Şikayeti

2011 yılı Aralık ayında kapatmak zorunda olduğum firmamın Pronet aboneliğini kapatmak istedim. Bunun için 1 senedir uğraşıyorum, henüz beceremedim. Her ay borcumu artırıyorlar. Kendileriyle defalarca telefonda görüştüm. Boşalttığım ofise gitmeden 1 saat önce beni arayın, anahtarları alıp geleceğim diyorum, ama onlar ısrarla habersiz gelip kimse yok diye gidiyorlar. Şimdi de 120 USD söküm ücreti diye bir şey çıkardılar. Abone olurken bundan asla bahsetmediler, hatta istediğiniz zaman ücretsiz olarak iptal ediyoruz demişlerdi. Şimdi her ay beni arayıp farklı farklı evraklar ve dilekçeler istiyorlar. İşi zora koşuyorlar. Şimdi de avukata vermişler, eve haciz getirmekle tehdit ediyorlar. Yani, vermedikleri hizmetin bedelini istiyorlar. Bu firmadan şikayetçiyim.

Oğuz Yarsoy


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder