15 Aralık 2012 Cumartesi

Pozitif Grup Medikal Sağlık Hizmetleri şikayeti


26.03.2012 tarihinde Pozitif Grup Medikal Sağlık Hizmetleri satış elemanı Menekşe KÖKLÜAĞAÇ tarafından “kapıdan satış” yoluyla Check-Up sertifikası aldım. Hizmet bedeli kredi kartımdan tahsil edildi.  02.04.2012 tarihinde cayma bildirimini firmaya faks çekilerek hizmetten vazgeçtim. Defaten firma yetkilileri ile görüşmeme ve her seferinde paramın iade edileceğinin belirtilmesine rağmen para iadem gerçekleşmedi.

Cayma Bildirim Belgesi sözleşme ekinde verilmesi gerekirken verilmedi ve cayma bildiriminden sonra yasal süresinde para iadem gerçekleşmedi.

Ömer Faruk GÜLSOY

Şikayet Edilen Firma: Pozitif Grup Medikal Sağlık Hizmetleri (Pozitif)
Büklüm Sok. No: 23/1 Kavaklıdere / ANKARA (www.pozitifgrupmedikal.com)

7 yorum:

  1. pozitif grup medikal28 Mart 2013 23:05

    merhabalar 15 aralık 2012 tarihinde firmamızla alakalı asılsız bir şikayet söz konusu olmuştur sizlerden ricam POZİTİF GRUP MEDİKAL ile alakalı sikayet kaydını silmenizdir. ilginize şimdiden teşekkür ederim.

    pozitif grup medikal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİÇBİR TELEFONUNUZA VE WEB SAYFANIZA ULAŞILAMIYOR.BEN ÖDEMEMİ YAPTIM CHECK-UP YAPTIRACAĞIM.HİÇKİMSEYE ULAŞAMIYORUM.BENDEKİ AKRTTA POZİTİFGRUP MEDİKAL'İN ÇALIŞANI YASEMİN KOÇ İSİMLİ KART VAR TEL:05424104080 MENEKŞE KÖKLÜAĞAÇ İSİMLİ:05424705010 OFİS TEL:03124181946 NUMARALARIN HİÇ BİRİNDEN ULAŞILAMIYOR.LÜTFEN BANA ULAŞIN YOKSA HAKKINIZDA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAĞIM.

      Sil
  2. şikayet sahıbıyle zaten ıletısım ıcerısındeyız fakat 7 gunluk yasal sureç ıçersınde teblıg edılmedıgınden dolayı haklı olarak ıptalı sırketçe ve tuketıcı hakları çervesınde kabul edılmemiştir.bu şekılde şirketimizi karalaması hoş degıldır sizden ricam forumda paylasılan asılsız duyurunun kaldırılması. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar daha öncede konustugumuz uzere omer faruk gulsoy ıle sıkayet konusunda sıze gereklı olan acıklamyı yapmıstım bakın bugun web tabanlı 7 satısım sıtenızde yayınlanan haber yuzunden olumsuz oldu sızden rıcam lutfen haberı kaldırmanız omer faruk gulsoy ıle ılgılı ıptal dılekcesını verılmıs olup fırmamızla hıc bır alakası kalmamıstır.gerı kalan surec banka ve tuketıcı arasındakı iletişimdir sızden rıcam lutfen sayfanızdaki sıkayetı kaldırmanız ıyı calısmalar dılerım

      Sil
  3. 31.12.2012 tarihinde, 350 tl 10 taksit karşılığı, POZİTİF GRUP MEDİKAL'den check up hizmeti satın aldım. Check up hizmetini bana satan Gönül ŞENGÜL ve Menekşe KÖKLÜAĞAÇ isimli iki arkadaş, bana yakın olan veya tercih edeceğim, POZİTİF GRUP MEDİKAL ile anlaşmaları olan sağlık kuruluşlarından randevu almak için kendilerini aramam gerektiğini, benim adıma sağlık kuruluşlarından randevu alacaklarını soylemisti. Randevu almak icin bana verilen GSM numaraları kullanılmıyor. Medikal firmanın da telefonları cevap vermiyor. web sayfaları çalısmıyor. Aradığım Tıp merkezi ise, anlaşmalarının bittiğini, böyle bir anlasmalarının olmadığını söyluyor. Madem şirketinizin karalanmasını istemiyorsunuz, maduriyetimi giderin. aksi takdirde haklarımı aramak uzere bende yakanıza yapışacağım. brlzcn@hotmail.com


    YanıtlaSil
  4. Yaklaşık 8 yıldır sağlık hizmeti veren bir şirketi yönetmekteyim, ve burada yazılan yazıları okudukça mesleğimden ve işimden soğur oldum.

    Maalesef biz türk milleti olarak en büyük meziyetimiz, var olmayan veya sınırları olan bir ürünü balon haline getirip tüketiciye altın tabak içerisinde sunmak oluyor.

    Bunun varolmadığını gören tüketicide haklı olarak başlıyor çözüm aramaya.

    Bu işin bilinen noktası, asıl diğer nokta kimsenin görmediği sıkıntı ise bu saçma sapan firmalar yüzünden işini düzgün yapan kalite bazlı çalışan firmaların lekelenmesi oluyor.

    Biz işimizi ne kadar düzgün ve kaliteli yaparsak yapalım bu gibi firmalar ve vampir gibi paraya susayan insanlar oldukça dürüst firmalar yaralanmaya ve müşterilerine bunu detaylı olarak anlatıp ikna etmeye mecbur kalıyor.

    YanıtlaSil
  5. 31.12.2012 tarihinde, 350 tl 10 taksit karşılığı, POZİTİF GRUP MEDİKAL'den check up hizmeti satın aldım. Aldığım hizmetten faydalanmak için Check up hizmetini bana satan Gönül ŞENGÜL ve Menekşe KÖKLÜAĞAÇ isimli iki arkadaşa ulaşamadım ve şikayetimi bu sayfada dile getirdim. Sonrasında bana geri dönüş yaparak maduriyetimin giderileceğini belirten Sn. Emre TOPÇU durum ile ilgilenecğini belirtti ve ilgilendi. Yaptığımız görüşmeler sonrasında satın aldığım hizmetten faydalandım. Birol ÖZCAN brlzcn@hotmail.com

    YanıtlaSil