2 Aralık 2012 Pazar

Digiturk Şikayeti


2 yıldır Digiturk kullanıyorum. Fiyat pahalandı, tarife değiştirmek istedim. Aradılar, bazı taahhütler verdiler, pakette kaldım. Plus kutu verip, eski kullandığım HD kutunun bende kalacağını söylediler. Teknik servis geldi ve Plus kutuyu taktıklarında, HD kutuyu alacağım dedi. Bana ait dedim, hayır alacağız dedi. Ben de kurulumu
yaptırmadım.

Müşteri hizmetlerini aradım, eski hd kutu size ait, alamazlar dedi. Ben de tekrar kurulum istedim ama sonra müşteri hizmetleri beni aradı. Kutunun kendilerine ait olduğunu, yazılı taahhüt yok vermem gerektiğini söyledi. Sizin sürekli aldığınız kayıtlar söz sayılmaz mı, şimdi tersi bir şey söylüyorsunuz dedim. Kabaca olmaz dedi. Ben de konuşmalar da sözdür ve Digiturk verdiği sözün arkasındadır dedim. Daha sonra baktım değişen bir şey yok, o halde gelin kutuyu, kabloyu, çanağı, alın ne yapıyorsanız yapın deyip, aboneliğimi iptal ettim.

Hüseyin Doğangün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder