8 Aralık 2012 Cumartesi

Derimod çantaları orjinal deri değil mi?


Derimod'dan aldığım bir çantada yaşadığım bir sorun ile ilgili herhangi bir sonuca ulaşamadım. En sonunda size yazmaya karar verdim. Geçtiğimiz yaz değil, bir önceki yaz, sezon sonu indiriminden faydalanarak, Cevahir AVM'deki Derimod'dan bir çanta almıştım. Çantayı bana %100 deri olarak satmışlardı. Hatta üzerinde orjinal deridir göstergesi olan deri parçası da vardı. Deridir diye çok yüklü bir fiyata satın almıştım. İndirimli fiyatı 190 TL civarında idi. Ancak yaz çantası olduğu için çantayı bu yıl kullanmaya başladım. Fakat 1 ay içerisinde çantada inanılmaz deformasyonlar meydana geldi. Ben de çantayı Anadolu yakasında bir kaç Derimod mağazasına götürdüm ve deri olup olmadığını sordum. Bunun dışında bir kaç deri mağazasına daha sordum. Derimod mağazasındaki çalışanlar ve diğer danıştığım kişiler çanta ile ilgili maalesef hep aynı şeyi söyledi. Materyal orjinal deri değildi. Gittiğim Derimod mağazası bana ürün için aldığım mağazayla bağlantıya geçmemi önerdiler. Ben de oraya yazmaya karar verdim. Ayrıca Derimod'un kurumsal olduğunu düşünerek, merkezine ulaşmaya internet yolu ile çalıştım. Şikayetimi ilettim. Ancak şu ana kadar bir gelişme olmadı. Cevahir AVM Derimod'un e-mail adresini internetten buldum. Ayrıca oraya da yazarak bu konuya bir çözüm getirilmesini istedim. Ben Anadolu yakasında oturuyorum ve çok yoğun iş ve ev tempom olduğu için o tarafa gitmem çok zor. Çantanın üzerideki deri parçası ile halen saklıyorum. Cevahir Derimod ise bana fatura ile birlikte gittiğim herhangi bir Derimod mağazasının yardımcı olabileceğini söyledi. Ancak ben 16 ay önce aldığım çantanın faturasını saklamadığım için onlara bu halde ne yapmam gerektiğini sordum ancak hiç yanıt alamadım. Şimdi size soruyorum şimdi ben ne yapmalıyım? Çanta kullanılmayacak hale 1 ayda geldi. Buna mı üzüleyim, deri olmadığına mı üzüleyim? Yoksa deri diye verdiğim bir yığın param gitti, ona mı üzüleyim? Sizden bu konuda yardım ve yönlendirme bekliyorum.

Teşekkür ederim. İyi  çalışmalar.

Gül İMRİZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder