18 Aralık 2012 Salı

Avea müşteri temsilcisinin hatasını düzeltmiyor

Avea Kamu 657 Plus tarifesindeyken bilgi amaçlı müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri temsilcisinin hatası yüzünden hattım kontörlü hatta çevrildi ki, Avea kendi hataları olduğunu belirtti . 3 gündür onlarca kez aramama rağmen sadece gerekli formların doldurulduğu bildiriliyor ve bana olumlu şekilde hiç bir yanıt verilmiyor. Birden çok müşteri temsilcisi bu işlemin maksimum 24 saat içerisinde halledileceğini söyledi fakat birkaçı da 72 saat diye belirtti. Avea'nın bu hatası yüzünden 3 gündür telefon kullanamıyorum ve bu rezaletlerini tarife değişikliği yaparak faturalıya tekrar geçmek suretiyle gidermek istediğimde kontörlüye geçiş işlemi adı altında hem 20 lira istiyor hemde tekrar dilediğim tarifeye geçmem için 30 lira talep ediyor. Hala bir dönüş olmadı 3 günün sonunda.

Hüseyin Altıntaş

Şikayetiniz BTK'ya online olarak yapmanızı öneriyoruz. Kesin sonuç alacağınızı düşünüyoruz. "Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Online Şikayet Formu"nblogumuzun Bağlantılar sayfasını kullanarak ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder