9 Kasım 2012 Cuma

Yurtiçi kargo şikayeti

YURTİÇİ KARGO firması ile Antalya’ya bir koli göndermek üzere hazırladım, kolimi hazırlarken üzerine dikkat kırılır ibaresini kırmızı keçeli bir kalemle yuvarlak içine alarak yazdım. ,Yine de belki atlanır diye kırmızı kalemle oklar çıkartarak dikkatlerini çekmek istedim. Kolimi göndermeden kargo firmasını arayarak kolinin içinde yiyecek malzemesi olduğunu bir gün sonra ulaşır mı, ulaşmaz ise Cuma(02.11.2012) günü değil Pazartesi(05.11.2012) gönderirsek nasıl olur diye sorduk. Firmadan aldığımız cevap telefon ihbarlı gönderirseniz bir gün sonra öğlen orada olur, alacak olan kişiyi telefon ihbarlı olduğu için hemen şubedekiler haber verir gelip şubeden alırlar bir problem olmaz dendi. Ben de kolinin üzerindeki adresi değiştirerek direk Yurtiçi Kargonun benim göndereceğim adrese yakın olana Falez şube adresini yazdım ve kargomu Cuma günü(02.11.2012) kargo firmasına teslim ettim.  Normalde Cumartesi (03.11.2012) 14.40 da koli Falez şubede olmuş. Fakat alacak olan kişi aranmamış. Biz alacak olan arkadaşımıza telefonla durumu anlattığımız için arkadaşımız Cumartesi(03.11.2012) bir sabah birde öğleden sonra olmak üzere iki sefer Falez şubesine giderek koliyi sormuş fakat gelmedi cevabını aldığı için geri dönmüş. Kolim Pazartesi(05.11.2012) alacak olan kişi 12.30 civarlarında aranarak koliyi teslim almış. Koli açıldığında içindeki malzeme dikkat kırılır ibaresine rağmen paramparça olmuş ve bir gün sonra ulaşır dedikleri kargo iki gün sonra Pazartesi saat 12.30 da alacak olan kişiye teslim ediliyor. Ben bu kargo firmasına durumu izah etmek için aradığımda ise beni sadece dinleyip, cevap veremediler. Ben bu firmaya kargo ücreti olarak 10 TL ödedim.

Böyle kargo firmaları olmaz olsun. Benim gönderdiğim ilaç ta olabilirdi. Biri şifa için bekliyor da olabilirdi. Kargonun üzerine kırmızı keçeli kalem ile özellikle yazılan yazılara çok dikkat edilmesi gerekmektedir. Hayati önem taşıyan bir şey olsaydı ve koli acil beklenen bir koli olsaydı bu kargo firmasının sahibi ya da ilgilileri hiç mi vicdan azabı çekmeyecekti merak ediyorum.  Bu kargo firmasını özellikle kınadığımı ve eleman alırken eğitimli elemen almalarını ya da elemanlarını eğitmeleri konusunda daha titiz davranmalarını diliyorum.

 Saygılarımla,
 GÜLÇİN C.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder