24 Kasım 2012 Cumartesi

Turkcell numarasını taşıyan müşterisine vaadettiği telefonu vermiyor

0534 834 38 ** nolu Turkcell pilot numarama ait 7 hattımızla Mart 2012 de Vodafone’dan Turkcell’e geçtiğimizde T20 telefon cihazı verilecek diye sözleşme yapıldı. Nisan 2012 de 4 defa, Mayıs 2012 de 8 defa aramama rağmen elimizde cihaz yok diye beklettiler. Sonra Haziran'da T20 cihazımız elimizde mevcut değil Nokia E6 cihazı teklifi sundular. Kabul ettim. İki ay da bu şekilde beklettiler. Sonra Nokia E6 cihazı da elimizde yok Blackberry Curve verelim dediler. Bu olayın üzerine dedim ki bana bir cihaz verinde hangisi olursa olsun yeter ki gönderin dedim. Bu sefer de cihaz ulaşmadığı gibi istemediği halde telefon faturama internet ücreti ilave edip internet paketi tanımladılar. 10 ay geçmesine rağmen halen bana telefon verilmedi.  Son aramamda kesin olarak cihazın bana ulaşıp ulaşmayacağının bilgisini istediğimde bana tamam cihaz verelim ama yeniden taahhütlü sözleşme yapalım dediler. Yapılan önceki sözleşmeyi ve verilen taahhüt kapsamında ödediğim faturaların ne olacağını sorduğumda bana geriye dönük işlem yapılamayacağını söylediler. Birkaç gün sonra numara taşıma kararımızı bildirmek amacıyla müşteri temsilcinizle görüştüğümde taahhütlü sözleşmeniz var yapılan indirimlerin bedelinin sözleşmenin fesh edilmesi halinde ödeneceği bilgisini verdiler. Bu durumda anlaşılacağı üzere sözleşmenin geçerliliği halen devam etmektedir. Bu yapılan sözleşmede cihaz verileceği açık ve net bir şekilde belirtilmesine rağmen neden bu cihaz verilmiyor? Bizim şirket mağdur oldu, başka şirketler de vaatlere kanmasınlar diye yazdım teşekkürler.

Durmuş K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder