3 Kasım 2012 Cumartesi

Turkcell Nano Sim Card fiyatlarındaki tutarsızlık

Yaklaşık üç gün önce iPhone 5 aldım. Tabi ki telefonun çalışması için "nano sim card" gerekiyormuş. Turkcell'i arayıp ne yapmam gerektiğini sordum. Bana söyledikleri (kayıt tutuyorlar) nano sim card almam gerektiği, ücretinin de 12.5 TL olduğu ve TİM'lerin birinden temin edebileceğimdi. Ancak dün TİM'e gittim. Nano sim kart fiyatının 100 TL olduğu, başka bayide 150 TL olduğu söylendi. Serbest piyasa ekonomisiymiş. Onlara bunun karaborsa olabileceğini söyledim. Bu uygulamanın yasal olmadığını ve Turkcell'i bu konuyla ilgili arayacağımı söyledim. Elbette dediler. Bir umut Turkcell'i arayıp bilgilendirme yaptım ama beni karaborsacılara tekrar yönlendirdiler. "Biz bir şey yapamayız" falan dediler. Türkiye'nin en büyük telefon şirketi konuyla ilgilenmedi. Şu anda telefonu kullanmıyorum çünkü maddi imkanım olmasına rağmen bu durum bana Turkcell ve TİM (Turkcell İletişim Merkezi) soyuluyormuşum hissi veriyor. İyi günler.

Hakan T.

1 yorum:

  1. bir dolu yabancı yerli internet sitesinde mikro ya da mini sim lerin kesilerek sorunsuz şekilde çalışan nano sim e nasıl çevrilebileceği ile ilgili yol yordam açıklama var. onlardan birini uygulayarak nano sim elde etmek gayet de kolay

    YanıtlaSil