21 Kasım 2012 Çarşamba

Turkcell'in kaliteli hizmetleri pes dedirtti!


Turkcell'le ilgili 17 Kasım 2012 de yaşadığım olayların ardı arkası kesilmiyor. Eşimin adına kayıtlı olup Avukatlar Kulübü tarifesinden yararlanmakta olduğum paketi Kamu paketine geçirmek maksadı ile İstanbul Kadıköy'deki Kuyubaşı Turkcell'e gittik. Önce telefon numarasının adıma geçirilmesi gerekiyordu. Ancak eşimin ve benim telefon numaralarımızın kaydını bir türlü bulamadılar. İsim, TC kimlik numaramızı ve telefon numaralarımızı girerek kayıt nasıl bulunmaz, anlamış değilim. Dakikalar süren ısrarımızdan sonra Turkcell'de gerekli yere telefon ederek sonunda kaydımız bulunabildi. Bu sefer adıma kayıtlı bir fatura istediler. Yanımda yoktu ve rahatsızlığımı belirttiğim halde geçmiş olsun eve gidip getirin dediler. Tam çıkarken internetten e-postama gelen faturaları kullanıp orada bu sorunu çözebileceğimizi söyledim. PC başına geçip faturayı açtım onu da basamadılar. Sonunda kendim bastım. İşlemin ücreti 60 TL istedikleri yetmezmiş gibi ödenmemiş fatura borcunuz var dediler. Eşimin otomatik ödeme talimatı olmasına rağmen burada ödeyelim dedik. Alırız ama bugün işlemi yapamayız dediler. Ancak yarın olabilir dediler. Yarın açık mısınız diye sorunca, hayır dediler. Bu şekilde 1 saatte hiçbir şey yapamadan ayrıldık Kuyubaşı Turkcell'den. "Biz size hizmet etmeye çalışıyoruz" diyorlar! Nasıl bir hizmetse?

Daha sonra Kalamış Turkcell'e gittik, işimizi yarım saatte halletti. Ayrıca 60 TL denen ücretin 37 TL olduğunu öğrendik. Bu sefer internet paketim de iptal olmuş. Akşam üzeri e-postama bakmıştım 90 kuruş ücret geldi. Önemsemedim ama ondan sonra da hiç cep internet veya e-postamı kullanmadım. Bu sabah internet kullanımınız diye 5 TL geldi. Gece yarısı, sabaha bir karşı mesajla uyandım. Turkcell'den abuk subuk bir mesaj. Sabahın dördünde mesaj mı gönderilir? Dünden beri saçma sapan mesajlar geliyor. Turkcell'in internet sitesine direk olarak şikayet yazamıyorsunuz. Bu kadar bilgisiz, insana saygısız, donanımsız personel ve müşteri memnuniyetine önem vermeme görmedim. 

Prof. Dr. Gülay Hergenç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder