3 Kasım 2012 Cumartesi

Atanan memur, yeni görev yerindeki banka promosyonunu da alır

2008 yılında Ankara'dan Aydın'daki kuruma atamam gerçekleşerek 07/07/2008 tarihinde yeni görevime V.H.K.İ. olarak başladım. Aynı yıl yani 2008'de 16/06/2008 - 16/06/2013 tarihinde sona erecek banka ile kurumumuz arasında Promosyon Protokolü imzalandı. Ancak bundan ben faydalanamadım. Burada hatalı kim ne yapmam gerekli bilgi verirseniz yol gösterirseniz sevinirim.

Saygılar
Sekan Ş.

Konu ile ilgili olarak emsal bir karar var. Nevşehir Milli Eğitim Müdürlüğü, Halkbank ile imzalanan protokol sonrasında ile atanan personele promosyondan pay vermedi. Memur bu işlemi dava etti. Mahkeme, 4 yıl boyunca maaşını bu bankadan alacak olması nedeniyle Eğitim Bir Sen üyesine banka promosyonunun verilmesine karar verdi. Kayseri 1. İdare Mahkemesi'nin verdiği 2011/940 esas ve 2012/104 karar numaralı emsal kararını aşağıda paylaşıyoruz.
Resimleri büyültmek için üzerine tıklayınız.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder