4 Ekim 2012 Perşembe

Shopping TV para iadesi yapmadı

Bundan 32 gün önce Shopping TV den tablet bilgisayar satın aldım. Ödemeyi kapıda yaparak ürünü teslim aldım. Cihazı şarj ettim ancak 5 dk. sonra ürün kendi kendine kapandı. Pili şarj olmuyordu. Parmak algılaması çok zor olduğu için çalışmıyordu. Ekran dokunmatik özelliği çalışmıyordu. Ürünü ertesi günü geri iade ettim ve paranın 10 gün içinde yatırılacağını söylediler. Ürünün almış olduğum tarihin üzerinden 32 gün geçmiş olmasına rağmen hiçbir ödeme yapılmamıştır. Müşteri hizmetlerinden inandırıcı veya yeterli hiçbir açıklama yapılmamış, 10 ar gün süre verilmiş ancak söylenen sürelerin içinde ödeme yapılmamıştır. Hala beklemem gerektiğini söylüyorlar.  Shopping TV den kaynaklanan bir sorunun ceremesini sıkıntısını maddi manevi ben çekiyorum. Bir daha bu firmadan yani Shopping Tv den alışveriş yapmayacağım. Yapılmasını da tüketicilere tavsiye etmiyorum. Konunun çözümü için resmi kuruluşlara başvurdum.

Nimet Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder