3 Ekim 2012 Çarşamba

gezinet.net tatil sitesi ile Afyon Corel Thermal Otel fiyatları tutarsız


Afyon'daki Corel Thermal Resort Otel'e ailem ile birlikte gitmek için internette fiyat araştırması yapıyordum. www.gezinet.net sitesinde 102,60 TL den başlayan fiyatlar başlayan ilanı gördüm. Fiyat uygun geldi almak istedim. Ekranın alt kısmında ise aynı fiyat "7 Kal 5 Öde" yazıyordu. Otellere daha önce de gittiğimiz için bu tür kampanyalar yaptıklarını biliyordum. Firmayı aradım rezervasyon yaptırmak istedim.
Bana "Bu odanın fiyatı 161,43 TL, biz fiyatı zaten indirdik. 5 ile değil, 7 ile çarpıyoruz." dedi. Siteye tekrar girdiğimde ekranın değiştiğini gördüm. Fakat ben çıkmadan önce print screen yapıp kaydettim.

Haklı kim? Ben miyim yoksa firma mı? Haklı isem rezervasyonumu yapsınlar lütfen.

Murat E.

3 yorum:

  1. Seyahat acetesi elma armut satıyor.
    Sizi hiç ilgilendirmiyor. Haklısınız.
    Murat Bey merhaba,
    acentanın sistemiyle ilgili bir durum.Acenta ile görüşmelisiniz.
    İyi günler dilerim.
    PINAR GAYIRAN
    SATIŞ - REZERVASYON
    KOREL THERMAL RESORT CLINIC & SPA
    TEL: 0272-252 22 22
    FAX: 0272-252 22 52
    pinar.gayiran@korelthermal.com

    YanıtlaSil
  2. tabiki haklısınız bu firma bu tip ayak oyunlarını prensip haline getirmiş bir firmadır. Benzer bir olayı ben yaşadım. 30 Ağustos tarihinde bir rezervasyon yaptırdım. 4 kişilik 2 oda için parayı aldıktan sonra odanın uygun olmadığını fiyat farkı alarak rezervasyonu konfirme edebileceklerini söylediler.
    Uygun olmasada zamanım olmadığından iptal etmelerini söyledim. Bugün 22.10.2013 hala para mı geri iade edecekler. Gezi.net mi kesinlikle uzak durun.

    Sinir stres sahibi olursunuz.

    Şikayet hakkımı kullanabileceğim makamlar hakkında bilgi verebilecek bir avukat var mıdır ?
    Eğer herhangi bir tazminat alınabilecekse bütün tazminatı avukat arkadaşa seve seve verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim yapmış firmalar varken güvenilmemesi gereken bir şirkettir. Erken rezervasyon sigortası ile satın aldığım tatilleri iptal ettirmeyerek bundan kar elde etmeyi amaçlarlar, ama bir müşterinin dışarda ne kadar olumsuz reklam yaparak bundan kaybedeceklerinin bunun kaç misli olduğunu hesaplayamazlar. Bildiğiniz firmalardan şaşmayın derim. İlginç bir hikaye: Telefonda iptal talebinde bulundum. Erken rezervasyon sigortası ile almış olsam dahi iptal edilemeyeceğini belirttiler. Daha sonra oteli aradım, kontrol amaçlı. Acenteniz konaklamanızı iptal etti dediler. Tekrar Gezinet i aradım, iadem nerede diye sordum. Para yok Para dediler.

      Sil