10 Eylül 2012 Pazartesi

Samsun Nike Ata Spor mağazası şikayeti


17.08.2012 tarihinde Samsun Çiftlik caddesinde bulunan Nike Ata Spor mağazanızdan 407985-b kodlu spor ayakkabıyı 149 TL'ye aldım. Ayakkabıyı ilk kullandığımda taban kısmından ayağımı rahatsız ettiğini fark ettiğim anda çıkartım, sadece 2 saat ayağımda kaldı. Şehir dışında olduğumdan dolayı hemen getiremedim. 08.09.2012 tarihinde mağazaya değişim için gittiğimde ayakkabıyı giydiğimden dolayı değiştiremeyeceklerini belirtiler. Rahatsızlığımın ne olduğunu belirtim, taban kısmını genişletebiliriz dediler. Fakat benim ayakkabının genişliği ya da darlığı ile ilgili bir problemim yok.

Taban kısmı rahatsız ettiğinden memnun kalmadım ve ürünü değiştirmek istediğimi belirtim. Bunun mümkün olamayacağını söylediler. Bana ürünü satarken faturasını kaybetmemek şartı belirtilerek iade ya da değişim yapabileceğim söylendi. Fakat değişime gittiğimde böyle bir hakka sahip olmadığım belirtilerek mağdur edildim. Ben bu ürüne 149 lira ödemişim bu şekilde bir problemle karşılaşacağım hiç aklıma gelmedi. Bir ay içerisinde değişim yapılmayacaksa neden satarken yalan söyleniyor. Sonuçta kullanıcı hatası da yok ortada.

Mağazada bulunan bayan yönetici ve kasada çalışan bay personel tarafından hiç bir şekilde yardımcı olunmadı. Ayrıca ukala bir şekilde böyle bir hakkım olmadığı belirtildi. Ben bu konu ile ilgili tüketici sorunları hakem heyetine giderek hakkımı arayacağımı belirtiyorum.

Emine E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder