28 Eylül 2012 Cuma

pcdenal.com şikayeti


www.pcdenal.com  internet online alışveriş sitesinden yani Karon Bilgisayar firmasından aldığım Genius Pen Mouse ürününün kargo kutusunda koşulsuz iade edilebileceği, nasıl yapılacağı vs herşey süper görünüyordu. Ürünün kargo paketini açtığımda almayı planladığımdan daha farklı bir ürün olduğunu fark ettim ve iade prosedürünü yazdıkları gibi uyguladım. Firma ürünün paketinin yırtık olduğunu bahane edip alıcı ödemeli ürünü geri yollayacağını söyledi. Halbuki paketi ben hiç açmadım. Demek ki yırtık paket varsa da ya kendileri yırttı ya da zaten yırtık olan paketi bana yolladı. Tüketici haklarına göre üründe zarar olmadıktan sonra iade edebilirsiniz. Firma bu kuralı kendi kafasına göre uyguluyor. Ayrıca sitede verilen telefon numarasından kimseye ulaşamazsınız. Canlı destek bölümü 24 saat offline dir. Mail atıp 3 gün beklerseniz cevap alırsınız belki. KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM. BU SİTEDEN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN. 

Güncelleme : İade kabul etmedikleri ürünü kutulama yapmadan rezalet bir şekilde kargoya vermişler. Ürün yolda hasar görmüş. Paket vs paramparça olmuş. Bunu tamamen kasıtlı yaptılar. Kesinlikle alışveriş yapılmamalı.

Kemal T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder