10 Eylül 2012 Pazartesi

Başbakan tarih verdi, dershaneler kapanıyor


AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, parti genel merkezinde genişletilmiş il başkanları toplantısında yaptığı konuşmada, ''Dershanecilik olayını kaldıracağız. Bundan kim gücenirse gücensin. Kusura bakmasınlar. Bu benim halkımın, vatandaşımın ortak talebidir'' dedi.

Erdoğan, şunları kaydetti:

''(Dershaneler) Eğitim öğretime hizmet verecekseniz, okullaşın, okullar kurun. Biz de sizden hizmet alımı yapalım ve sizin sınıflarınızı öğrencilerimizle biz dolduralım. Bedeli neyse biz verelim. Sizi açıkta bırakacak değiliz. Biz yatırımdan kurtulmuş oluruz, siz de hizmetinize aynen devam edersiniz. Bakıyorsunuz bu güzel bir teklif demiyorlar. Niye. Öbür taraf çok daha tatlı da onun için. Orada adeta merdiven altı hizmet var, diğerinde ciddi bir kurumsallaşma olacak da onun için. Bunun adımını atacağız ve en geç 2013-2014'e de biz o sistemle birlikte girmiş olacağız.''

Başbakan Erdoğan dershanelerin kaldırılacağını duyurdu gözler Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'e çevrildi. Yeni eğitim yılının açılışını yapan Dinçer'e bu konu da soruldu. Milli Eğitim Bakanı, "çalışmalar tamamlandığı zaman sizinle paylaşırım çok somut bir söz söyleme durumunda değilim" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder