2 Temmuz 2012 Pazartesi

Mars Athletic Club ve Nuteras Nupera Şikayeti

MAC ayrıcalıklısı olarak Cumartesi günü 3 Mac üyesi ve yanımızda bulunan 2 arkadaşımızla NUTERAS a alınmadık. (kartlarımızı gösterdiğimiz halde! ) Yanımızdan başka bir Mac üyesi bayan 4 arkadaşı ile hiçbir rezarvasyonu olmadığı halde zorlama olmadan giriş yaptı. Kapıdaki görevlinin tutumundan dolayı şikayetimi en üst mercilere kadar taşıyacağımı belirtmek isterim!  Dünyanın hiçbir yerinde (daha önce 3 yıl Amerikada yaşamış biri olarak belirtiyorum ki); bir mekanın disconun veya restaurant ın önünde ayrımcılık yapılarak görevlinin insiyatifiyle kulübe alınmama söz konusu değildir. Bu ayrım kime göre veya neye göre yapılıyor? Adli yollara da başvuracağım, kişiliğime hakaret olarak saydığım görevlinin davranışını şikayet edeceğim. Nasıl buna cürret edebiliyor? Ben üyesi olduğum kulübün ayrıcalıklarından bugüne kadar sorgusuz sualsiz yararlandım, kapı önünde şahsıma ve arkadaşlarıma yapılmış bu hareketi sonuna kadar protesto edeceğim. basın yoluyla ve avukatım aracılığı ile sesimi kesinlikle heryere duyuracağım! Bu yapılan dil din ırk ayrımcılığından öte bir TC vatandaşına ve bir MAC üyesine yapılmış en büyük ayrımcılıktır.  MAC'e hatrı sayılı üyelik ücreti ile kayıt olan 3 kişinin içeri alınmaması bir yana kapıdaki görevlinin "sizi almıyorum istediğin yere şikayet et" demesi son derece rencide ediciydi. Hakkımı sonuna kadar arayacağım ve bu işin peşini bırakmayacağım! İlginize şimdiden teşekkür eder, bilginize sunarım.

Elif Nayır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder