26 Temmuz 2012 Perşembe

Avea modem şikayeti: "Veni, Vidi, Viçi"


Ocak ayında hayatımın en büyük hatasını yaparak Avea'dan 2 adet modem aldım. 1 ay geçmeden bilgisayar cihazı tanımadı, cihazın yetkili servisi firmaya gönderdim. Firma tamir etmemek için müşteri kullanım hatası dedi ve cihazı geri iade etti. Avea da müşterisine değil yetkili servise inandı. (Bana yeni cihaz almam söylendi yeni modemin fiyatını öğrenince bana değilde yetkili servise neden inandığını daha iyi anladım; cihaz tam 100 TL değerinde.) Bu arada ben ve eşim dışında kullanan yok ve ikimizde de modem var ama tak çıkar bile yapmıyoruz. Nasıl kullanıcı hatası olduysa, bir türlü çözüm bulmadılar. Bu arada iptal işlemi de yapamıyoruz. Çünkü tahaütname verdiğim için 300 TL üzerinde masraf çıkarıyorlar. 3 aydır kullanmadığım internetin parasını bana ödetiyorlar ama asıl sorun şu; dün 2. modem de aynı hatayı verdi. Şuan onuda kullanamıyorum ve şuan 2 tane kullanmadığım hattın parasını ödüyorum. Bir daha Avea mı asla asla. Ben yandım siz yanmayın!


Selami A.

1 yorum:

  1. aynen bende bu durumdan madurum modemde sorun yok gelen faturalarda sorun var resmen sömürüyorlar insanı Allah bir daha yolumu düşürmesin onlara bide şu net paketi bitseydide kurtulsaydım şunlardan:(((

    YanıtlaSil