20 Haziran 2012 Çarşamba

Trump Towers'ta güvenlik sorunu



Arabasını Trump Towers valesine bırakıyorum zannedenler, araçlarını Kuştepe tinercilerinden almaya ve ölümden kıl payı kurtulmaya hazır olsunlar!

Trumps Towers'ta başlayan ve Şişli Etfal'de biten kabus bir geceyi paylaşmak istiyorum. Benzerlerinin yaşanmaması için lütfen sonuna kadar okuyunuz ve arkadaşlarınızla paylaşınız. Bir gün sizin de başınıza gelebilir.



Oğlum ve yeğenimle sinema keyfi yapmaya karar verdiğimiz geçen Cumartesi gecesi, film izlemeye Trump Towers'a gittik. Binanın parking alanına tam girecekken bir görevli bizi durdurdu ve aracımızı valeye bırakmamızı, bizim için daha kolay olacağını söyledi. 'Peki' dedik, valeye bıraktık ve film keyifle başladı, ancak korku filmlerinde olabilecek şekilde sonlandı.

Film sonrası, ben küçük bir alışveriş kaçamağı yapmak için biraz daha binada oyalanırken, oğlum ve yeğenim valeye gelip aracımın getirilmesi için bileti görevlilere teslim etmek istemişlerdi.İlk şok buradaydı. Arabayı getirip bize teslim edeceklerine 'Anahtarınız burada, aracınız karşıda, gidin kendiniz alın.' dediler.Trump Towers'a ait özel bir alanda park edileceğini düşündüğümüz araç, binanın önünde İşpark'a bırakılmış-ki lokasyon güvenliği sebebiyle aracımı Trump Towers dışında bir yere bırakmak isteyeceğim son şey olurdu-. Çocuklar her ne kadar olayı tuhaf bulsalar da ben gelene kadar arabayı almak için park edildiği yere gitmişler. Ancak ne görsünler, arabanın üzerinde bir grup genç oturmuş tiner partisi yapıyor. Trump Towers'ın valesi ve güvenliği de bizim onlara emanet ettiğimiz arabanın uzerinde Kuştepe tinercilerinin oturduğunu gördükleri halde, o kadar süre boyunca hiç ses çıkarmıyorlar.

Ben binadan çıkarken karşılaştığım manzara ise en korkuncu idi. Ne Trump Towers valesi ne de güvenlikten yardım alamayan, savunmasız kalan oğlum ve yeğenim, çocukları arabanın üstünden inmeye ikna edemediği gibi, ekstra artan sayılarıyla kabadayılanan tinercilerin karşısında onları rahatsız ettikleri gerekçesiyle 'suçlu' ilan ediliyorlar ve saldırıya uğruyorlar. Feci bir şekilde kendilerinden 6 kat daha fazla sayıda tinerci tarafından dövülüyorlar.
Ben de hemen polis çağırmaya yeltenince, durumdaki sorumlulukları sebebiyle aslında mahcup ve yardımcı olmaları gerektiği halde Trump Towers'in güvenliği ve valesi bizi oradan uzaklaştırmaya çalışıyor, 'Orası Trump Towers'in mülkiyeti değil, İspark alanı, zaten araçta hasar yok, büyütmeyin'. diyorlar.
'Oraya arabamı siz koydunuz, ben koymadım ayrıca arabam önemli değil, oğlum ve yeğenim dövüldü, ya tinercilerden birisi bıçak çekseydi (daha sonra bıçaklanan birisini Şişli etfalde gördük)bina olarak ne malımın ne de canımın güvenliğini sağladınız' dediğimde de bir kabadayılık da bana yapıyorlar.
Sonra ne mi oldu, sabaha kadar Şişli Etfal'de tedavi, karakol, tutanaklar ve kabus dolu bir gece.
Lütfen Trump Towers'a gitmeden önce bir kez, aracınızı güvenlik ya da valeye teslim etmeden önce iki kez düşünün! Maalesef bir mekanın adını Trump Towers koyabilirsin ama bunu tinercilerin ortasına yaparsan ve yönetim olarak da aynı zihniyette adamları işbaşına koyarsan sonuç bu.
Sesimizi duyurmamıza destek olun ve lütfen bu yazıyı paylaşın.

Fatma Meydaner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder