26 Haziran 2012 Salı

Hizmet alımlarında sözleşmenin önemi

Tülay Akın tarafından iletilen şikayete göre evinin güve temizliği için bir şirketi aramış ve ilaçlama yapmışlar. Ancak sonuç almayınca ilaçlama şirketini tekrar çağırmış ve yeniden ilaçlamışlar. Güvelerde hiç bir azalma olmadığını gören Tülay Akın şirketi tekrar aramış ve ilaçlamanın etkili olmadığını dile getirmiş ama ilaçlama şirketi tekrar gelmeleri halinde ücret alacakları söylemişler.

Bu tür durumlarda hakkınızı arayabilmeniz için öncelikle sizin bu firmadan hangi şartlar altında hizmet aldığınızı belgelemeniz gerekir. Fatura ya da fiş tek başına yeterli olmayabilir. Çünkü hak aramanız halinde hizmet aldığınız firma sizin güvelerin temizlenmesiyle ilgili bir talebiniz olduğunu reddedebilir. Hizmet alımlarında hizmeti hangi şartlar altında aldığınızı ve karşılığında ne kadar ücret ödediğinizi ya da ödeyeceğinizi belirten bir sözleşmenin mutlaka imzalanması gerekir. Belki halı yıkatmak için halıları teslim ettiğiniz firmayla ya da balkonunuzu camlatmak için anlaştığınız firmayla da bu tür sıkıntılar yaşayabilirsiniz. Hizmetten memnun kalmazsanız ne yapacaksınız? Tüketici sorunları hakem heyetine başvurabilirsiniz elbette ama hakkınızı arayabilmeniz için sözleşme, fiş ya da fatura gibi belgelere ihtiyacınız olacaktır.

1 yorum:



  1.                          
     

    TURKCELL SUPERONLINE nın Hediye Tuzağına Sakın düşmeyin....!

     

    24 ay taahhütlü 55 TL ye Fiber internet sözleşmesi yaptım,ancak  taşınmam sebebiyle geriye kalan 9 aylık süremi  fiber olmadığı için yalın internet talebinde bulundum fakat 24 ay yeni taahhüt ile aylık 74 TL ödemem gerekiyormuş,

    -neden bu fark 55 yerine 74 TL

    -neden 24 ay yeni taahhüt zorunluğu

    uyanıklar bana sözde D-SMART  hediye etmişlerdi 3 ay kullandıktan sonra iade etmiştim,ancak bu hediyenin bile bedelini 505 TL olarak belirtiyorlar.(iptal etmem durumunda)

    hiç bir tekliflerini kabul etmedim ABONELİK İPTAL FAXI  gönderdim

    Devletimin  yasaları vatandaşlarını bu işkencelerden korumaya yetmelidir.

    "Kenar-ı Dicle'de bir kurt aşırsa bir koyunu, Gelir de adl-i İlahi sorar Ömer'den onu"

     

     

     

     

     

    TURKCELL SUPERONLINE nın Hediye Tuzağına Sakın düşmeyin....!

     

    hepsi eğitimli...!

    hepsi profesyonel....!

    patronlarını aç bırakmazlar.....!

    Garibanın sırtından inmezler.....!

    bin bir hileli yöntemlerle müşteriyi aldatmada ustadırlar burada zavallı vatandaşın yapabileceği hiçbir şey yok  bu vazife DEVLETİN ve YARGININ  dır

    zavallı tüketici hakem heyetleri ne yazık ki çok işlev değiller kilitlenmiş bir çoğu haydi ayıkla bu pirincin taşını

    bırak turkcell Superonline verdiğin hediyenin parasını istemeyi( D-smart vs)

    bırak turkcell Superonline 24 ay taahhüt zorunluluğunu ve milleti sömürmeyi

     

    "Kenar-ı Dicle'de bir kurt aşırsa bir koyunu, Gelir de adl-i İlahi sorar Ömer'den onu"

     

     

     

     

     

    YanıtlaSil