24 Haziran 2012 Pazar

Avea şikayeti

Yaklaşık 10 yıldır Avea faturalı hat müşterisiyim. Ödediğim ücretlerin yüksek olmasından ve hattımın çekim kalitesinden memnun olmadığım için hattımı iptal ettirmek için faturalandırma döneminin son günü olan 22.06.2012 tarihinde saat 18.09 da müşteri hizmetlerini aradım. Zaten müşteri temsilcisine ulaşmak o kadar zor ki; yaklaşık 20 dakika müzik dinlettiler. Pes etmedim bekledim ve talebimi dile getirdim.

Uzun süreden beri faturalı hat sahibi olmamdan dolayı hattımın iptali yerine faturasız hatta geçiş yapabileceklerini ve 20 TL de hediye edeceklerini söylediler. Tamam dedim ve kabul ettim. Nasıl olsa kullanmazsam kendiliğinden kapanır dedim. 24 saat içerisinde geçiş işlemiyle ilgili bir mesaj alacağım belirtilmesine rağmen sonraki 2 gün içerisinde hiç bir mesaj almadım. Tekrar müşteri hizmetlerini 24.06.2012 tarihinde saat 20.49'da aradığımda daha önceki aramamda hiç bir işlemin yapılmadığını öğrendim. Tam bir sahtekarlık, aymazlık, dolandırıcılık.

Avea'yı şikayet edeceğim. Tüketici sorunları hakem heyetine başvuracağım. Belki sonuç alamam ama artık Avea'da kalamam. Numara iptali yapacaklar için yaklaşık 8,5 TL faturaya yansıtıyorlarmış.    Numaramı kesinlikle taşıyacağım. Bu kadar kalitesiz hizmet veren bir GSM şirketi olamaz. Ben yandım, siz yanmayın.

Kadir Y.

42 yorum:

  1. BTK'ya yaptığım şikayet etkili oldu. Bugün Avea müşteri hizmetlerinden beni arayarak daha önce görmediğim gayet kibar bir dille gecikmeye rağmen faturasız hatta geçiş işlemini gerçekleştireceklerini ve 23 hazirandan itibaren düzenlemek zorunda olduklarını söyledikleri temmuz dönemi faturasını iptal ettiklerini ifade ettiler. Şimdi faturasız hatta geçtim ama umarım ileride bir fatura süprizi ile karşılaşmam. Tabi Aveanın çekim kalitesinde herhangi bir düzelme yok. Hattıma hediye ettikleri 20 TL yi kullandıktan sonra numaramı taşımayı düşünüyorum. Turkcell'in kampanyaları ilgimi çekiyor doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. acık hat almıstım ve hattım bnm iznm olmadan turcelle tasınıyor sabah msj geldi bu ve bunu yapan avea bayisinde calısan bi personel bu konuyu savcılıga kadar götürecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açık hatlar başkasının adına yani başkasının üz<erine düzenlenmiş hatlardır böyle bie hattı alarak kullanmak sadece kullanıcı olduğunuzu gösterir üzerinde taşıma yetkisi olmayan bir hatın sizin rızanız olsa dahi yasal sorumlusunun izin vermesi ile taşınır yani hattın yasal sahibi olmsdığınız halde taşınması kararının olasına sizin tarafınızdan engel olunacak bir sorumluluk olmadıgını biliniz bu arada açık hat almak yasal değildir kanun dışıdır hattın belki sahibi sizin kullandığınızdan bile haberi yok adli sorun yaratır.

      Sil
    2. fatuasız hatlara yüklenen tl hediye kapsamında görüntülenir 9333 anonsu"SAYIN ABONEMİZ 1 TL ÜCRETLİ BAKİYE 19TL HEDİYE TOPLAM 20TL BAKİYENİZ BULUNMAKTADIR" hediye bakiyenizi görüşmelerde kullanabilirsiniz yalnızca paket satın alamazsınız bilginize.

      Sil
  3. aveada bir yılı dordurduğum için gün boyu avealarla sınırsız konuşma kazandınız diye mesaj geldi. buna güvenip 5 saat konuşmuşum gün sonunda baktım bedava dakikalardan eksilmiş daha önce de satın aldığım konuşma paketi ücreti düşmesine rağmen yüklenmemiştil kesinlikle derme çatma bi operatör güvenip iş yapmayın sakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avea hediye verir anca bu hediyenin süresi vardır gece saat 23:59 itibari ile son bulur günlük hediyeler ve uyari mesajı göndermekle mükellef değildir çünkü bu gün sonuns kadar veya gün içinde gibi zaten süreyi belirten ifade kullanılmıştır bilginize.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. uzun süredir kullandığım ancak bana ait olmayan hattı üzerime aldım. Bu işlemler sürerken hat sahibi kişi(babam) devir için tüm borçlrı ödedi.Bu işlemlerde bize sözde yardımcı olan çalışana sorduğumuzda bitti mi ödemeler daha çıkar mı vs gibi sorularımıza artık çıkmaz demesine rağmen geçen ay 184tlik bir fatura çıkıverdi. Ve ekstradan toplamda 30 Tl lik paketimin üstünde de en az 40 tl aşımlı bir fatura daha çıktı... Gidip mağduriyetimi hem o merkeze hem aveanın evrak email sitesine hem de faxla şikayet bildirilen ofisine yaklaşık 10 gün önce yaptım. Avea merkezi beni 3 haftadır oyaladı güya bana email ataaklardı o da oraya gönderilmiş bana yönlendirmediler tabiki olumsuz bir sonuç vardı e mailde:) Ben hatalıymışım çünkü avea çalışanının söylediklerine inanmışım:)İşin garibi çalışan kişiyi işten çıkartmışlar kişi de ben onlara söyledm demiş. Biz de keriziz değil mi ben hattı neden üstüme aldım ki? Böyle meblağlar ödeyeceksem neden üzerime alayımz aten babamın hattı o kullanmıyor diye ben kullanıyordum:) Tam biğr komedi neyse az evvel yaklaşık 3 haftadır kesk olan hattıma bir fatura daha geldi:)30 tllik paketimi aşan bir fatura sms de atmıştım onlarda işlenmiş.. Şimdi bu durumda ne yapacağımı şaşırdım kesinlikle onları şikayet edeceğim ancak en etkili yol nasıl olur emin değilim..! Bana bu anlamda yol gösterebilecek birileri var mı çoks evinirim.. teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hat deviri gerçekleştiğinde devralan devlet tarafından yeni bir hat almış saqyılır ve yeni hatta uygulanan vergiler tekrar alınır. faturendaki farkı soracak olursan sana tarifenin geçişi yapılırken eski tarifen üzerinden işlem yapılmayıp standart tarifede açılış yaptılarsa sende eski imkanların gibi kullanarak ücretlenmiş olabilirsim bilgine.

      Sil
  6. Ben aveanın 2 farklı kampanya paketini kullanıyordum. Geçtiğimiz ay heryöne 500 sms aldım. Bu ay TL yükleyince otomatik olarak o 500 sms'i yeniden yüklemişler. Yenileneceğine dair mesaj yada bilgi de verilmedi. İptal etmek için aradım müşteri hizmetlerini "bu paket için bilgilendirme yapılmıyor, kendiliğinden yenileniyor, paketi iptal edip ödemenizi iade edemeyiz" dediler. Resmen cebimden para alıyorlar ve geri vermiyoruz diyorlar. Böylece aveanın dolandırıcılık hizmetlerinden faydalanmış oldum. Tüm şirket hatlarımı aveadan Turkcell'e taşıyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurt dışı paketlerinin bazıları hariç tüm paketler siz iptal attirmediğiniz sürece otamatik olarak yenilenir bende türkcell ve vodafone hatlarıda va sadece aveada olan bir durum değil tüm operatörlerde abone talebi olmadan paket iptali olmaz bilginize.

      Sil
  7. Bilgim ve onayım olmadan 5454 numaralı hizmete üye edildim, resimmelodi. com adlı web sitesine bağlanarak üye olmak istemişim.

    Sayın Avea yetkilileri; ben sizden bir internet hizmeti satın alıyorum, sizin cihazıma atadığınız IP adresiyle o web sitesine bağlandığımı varsayalım, o IP adresinin benim telefon numarama ait olduğu bilgisini neden bu siteye veriyorsunuz?

    Kişisel bilgilerimi neden 3. şahıslarla paylaşıyor sunuz?

    Benim hattım aracılığıyla size yapacağım ödemeler sadece sizin hizmetinizi kapsar, başkasının verdiği hizmet için size ödeme yapmam, siz aracılık edemezsiniz. Onaylamadığım bir bedeli faturama yansıtamaz sınız. Almadığım, onaylamadığım ve tamamen kötü niyetli bir hizmet için aracılık etmeniz Avea gibi bir şirkete kesinlikle yakışmamaktadır ve etik değildir.

    YanıtlaSil
  8. Avea'dan seç1000 tarifesi ile faturalı aboneyim,geçen ay son ödeme tarıhı 19.olan faturama ragmen ay'ın 16 sında telefonum gorusmeye kapandı,bu bir.İkincisi;bu ay içinde kullandıgım 54 mb internet için 99 tl faturaya yansıtılmıs,212,50tl fatura geldı.yarın mahkemeye ve BTK ya şikayet edecegım ayrıca tüm Basın yayın organlarına Avea'nın reklem degıl Rakamla 54mb ıcın 99 tl ıstedıgı haberının cıkması ıcın geregını yapacagım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba sizin başınıza gelen kötü durum benimde başıma geldi. Sabahleyin savcılığa gideceğim. Bana önerebilecesiniz tavsiyeleriniz varsa sevinirim.

      Sil
  9. aynı şekilde bana da yaptılar kişisel onayım olmadanbeni de dahil etmişler
    müşteri temsilcisiyle görüşmemde bana internette oraya tıklama buraya tıklama diyor
    bende aptalım ya aptal yerine koyuyor tıklama ile üye yapılıyoruz ve vip eğlence üyeliği kendilerine ait bir şirket olmadığını söylüyorlar ama telefon numarasını ve bize ait olan faturayı şişirebiliyorlar btk daki mevzuatları da inceledim olmazsa 4 yere mail atıp ve cumhuriyet savcılığına suç duyurusu yapıcam
    emniyet bilişim ihbar
    btk ihbar
    iç işleri bakanlığı ihbar
    başbakanlık btk ihbar buralara ihbar mailleri atıcam ve bendeki kayıtlı mail ve ses kayıtlarınıda mailleyecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üyelikler özel servislere sizin onayınız olmadan işlem yapmaz onay telefon üzerinden yapılır ve kullanıcın bu onayı yaptığı işlem özetlerinde yer alır açıkcası tüm opareatör ve özel servisler açısından durum böyle bilginize.

      Sil
  10. istanbulun orta yerinde üsküdarda oturuyorum avea yüzde doksan dokuz çekiyormuş göya reklamlarında ben yüzde birlik kısmına giriyorum istanbulun göbeğinde sürekli aramama rağmen avea yetkilileri durumu düzelteceklerini söylediler aradan bir sene geçti hala yüzde birlik kısımdayım
    tunusbağı cd dönmedolap sk üsküdar

    YanıtlaSil
  11. BEN ÜÇ AY KADAR AVEA KULLANDM KULLANMAZ OLAYDIM BANA 6 AYLIK SÖZLEŞME İMZALATTILAR FATURAYI ÖDEDİĞİM GÜN KAPATTILAR HATTIMI SORADA BANA AYI DOLDURMADIĞIM İÇİN BENİ İCRAYA VERDİLER ARADM AVUKATLA GÖRÜŞTRMEDİLER KONUŞMAYI BİLMİYOLAR AYRICA AVUKATA GİTTM TERS TEPKİ GÖRDÜM ÖDEMİCWM DDİM BU 300 LİRAYI ÖDEMEDİMDE DAVA AÇTIM DOSYA DURDURULDU . KİMSE KANMASI AVEA YA BEŞ PARA ETMEZ....

    YanıtlaSil
  12. 5454 adlı melodi bana da 96 tl Avea yla birlikte fatura etti ve buraya isteğim dışında üye yapıldım .bu 5454 lü firma i tikle.com adresinden ulaştım.bu firma tüm şikayetime karşı biz btk dan izinliyiz dedi. Bunun üzerine btk yı arayıp şikayet ettim. Fakat bir sonuç alamayacağım gibi görünüyor. Tüm bunlardan sonra sabahleyin Cumhuriyet Başsavcılığına gidip nitelikli dolandırıcılık ithamıyla hem avea dan hemde bu diğer firma için suç duyurusunda bulunacağım. Sizlere tavsiyem bu

    YanıtlaSil
  13. bundan bır kac önce hat aldım gelen fatura turarı ikisefer ödendigi icin paranın geri talebini istedim ve dosya oluşturuldu ve radan bir kac ay gecmesine ragmen para yatmamış avea müşteri hizmetlerini aradım 31.12.2012 tarihinde paranın iadesi yapılmış dendi ama garanti bankasındaki bütün hesapları araştırdıgım zaman hic bir ödeme yapılmadıgı görülüyü aveadan ödeme yapdıysanız dekontu faxlayın dedim yok olmaz dendi emaill atın yok atamayız e o zaman bana parayı yatırdıysanız ispatyın dedim burdaki sistemde öyle görünüyo diyo ve tekrar bankayı aradım tekrar arastırdım ama yine ödeme yapılmadıgı görülüyo ee madem ödediniz dekontu neden faxlamıyosunuz ödeme yapılmadıgı halde neden ödeme yapıldı deniliyo bu konuyla alakalı kim ilgileniyosa beni arasın acill 0545 8246849 yasal hakkım olan gerekli işlemleri yapıcam ve bir basın çalışanı olarakda bu konuyla alakalı gerekli işlemleride ben yaptırıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iade işlemi için gerekli evreakları tamamlamanız gerekli ;
      1.talep dilekcesi iade sebebi olan hattın numarası içinde geçecek dilekcenin ve paranın yatacağı hesap mumarası veya iban no.
      2.para eğer başka bir kişinin hesabına yatacaksa hesap sahibinin kim olduğu adı soyadı kimlik fotokobisi
      3.iade yapılacak hat sahibinin kimlik fotokobisi
      fax no : 0212 478 68 68

      Sil
  14. Avea nin yıkılan paketinde her yone 500 dk ve sınırsız internet paketini 12 aylık taahhut karsiliginda geçtim. Paketimin yenilendiği ikinci gün 1GB limiti doldurdunuz diye mesaj geliyor 128 kbps ta düştüğünü zannettigim net Paketimin meğer 96 kbps a düştüğünü müşteri hizmetlerinden öğrendim. Sınırsız kullanirim dediğim paketle internette sayfa bile acamiyorum Yıllar önce Turkcelden ayrildigim gibi yarinda Avea dan ayriliyorum.Darısı başınıza

    YanıtlaSil
  15. AVEA yetkilileri;
    15 yıllık avea müşterisiyim.avea internet ve telefon hatlarını kullanıyordum.jet modeminizle ilgili tam bir tuzakla karşılaştım. Önce süren doldu diye mesaj geldi.bayiden para yüklemeye gittim.20-30 lira fazla para yükleyin hemen biter dediler.60 sn de 100 tl param gitti.ama internete bağlanamadım yüklediğim para, mesaj çekmek için bağlandığında 10 sn de bitti.tekrar yükledim aynı işlem oldu.müşteri hizmetleri tam bir muamma.arıyorum alakasız açıklama yapıyorlar.avea jet modemin özelliği buymuş.ilk önce 3 aylık 4 gb vs. Daha sonra çıkmak mümkün değil.sürekli para yatır, yutuyor. Ayrıca bir sayfa açmak için 10 dk bekliyor
    Telefon hatlarımın sözleşme süresi bitti.defalarca arayarak hattımı ve sözleşmemi uzatmak istedim.mesai bitti.isterseniz hattı kapatın gibi anlamsız cevaplar aldım.firmanız çok zengin olabilir.bana ihtiyacınız olmayabilir.bende tüm hatlarımı kapatıp türksele geçtim.şuanda çok memnunun.bugüne kadar hattımı taşımadığıma çok pişman oldum. Görüştüğüm tüm arkadaşlarıma ,dostlarıma,tanıdıklarıma anlattım.onlarda avea hatlarını kapatıyorlar ve daha kaliteli bir hizmet almak için, çevresindeki insanların avea hatlarını kapatarak Türksele geçmelerini sağlıyorlar. Avea hizmetlerinin bozulmasından çok üzüntü duyduğumu tekrar ifade etmek istiyorum.
    Bu mesajı lütfen yetkililere ulaştırın…………………..

    YanıtlaSil
  16. Allah belanı versin avea yüksek faturaların için sahtekarlığın için zıkkım olsun ve hattımı değiştiriyorum ..

    YanıtlaSil
  17. urt dışı çıkışı yapmadan önce paket satın aldım paketimi aşımı olarak 436tl faturam geldi.diger oparatörlerin yurtdışı dakika görüşme ücreti 1kusur iken aveanın dakikası 6 tl arkadaşlar üstelik kıbrısta agları bile yok diger oporatör kanalından geçiş yapabiliyorsun.13 yıldır avea kullanıcısıyım son bi kaç yıldır diger oparatörlerden birçok eksiginin oldugunun farkındayım şehrin göbeginde evde telefonum çekmiyor kaç kez bildirdim sorun giderilmedi.taahhütüm biter bitmez başka oparatöre geçecegim.kimseye aveayı önermiyorum sevgiler....

    YanıtlaSil
  18. dt mobil gps aldım makina çalışmıyo durdu ilgilenen hiçkimseye yok heryeri aradım yok 24 ay ödemeli cihaz bozuk bakımını yapan yok avea parasını alıcak peki ben cihazı kulanmadan para vericem avea dan beklemezdimm bahar balaban manisa herkezi aradım defalarca müşteri hizmetlerini care bulan yok helal etmiyorum...

    YanıtlaSil
  19. İki adet hattımı 1. 5 ay önce Aveyaya taşıdım. Keşke taşımasaydım. Neden mi ? Eşim bir haftalığına kıbrısa gittiğinde beşinci gününde müşteri hiz, beni arayarak eşimdeki hattımın uluslararası görüşmelerden dolayı 700 tlye ulaştığını ve bilgimin olmasını söylediler bende kendilerine hatlarımın uluslararası dolaşıma açık olmamayacağını çünkü bunu ne sözlü nede yazılı olarak talep etmediğimi söyledim. Konuyla ilgili olarak 48 saat içinde döneceklerini söylediler. Ertesi gün arayarak telefon ayarlarından açıldığını ve sms ile bilgi verildiğini söylediler. Eşim sadece şarz bittiği için sim kartını başka telefona taktığını sms gelmediğini söyledi. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini tekrar arayarak eşimin söylediklerin söyledim. Şu anda yapılacak birşey olmadığını ya 500 tl lik ara ödemeyi yapmamı yada fatura kesimini bekleyerek itaraz edebileceğimi söylediler. İtiraz etmek için fatura kesimini bekliyorum. Ayrıca eşimin hattı şu anda aramalara kapalı ödeme yapmadanda açamayacaklarını söylediler. Tüketici hakem heyetine ve gerekli makamlara şikayet edeceğim.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba iki günlüğüne kibris a gittim aveadan sms 5 konusma 6 tl vs mesaj geldi ne sms nede telefon görüşmesi yaptim internet paketinin 1gb 11 tl diye mesaj geldi bende gereek duymadim pqkete vs olsa olsa 500 mb vs kullanirim dedim 20 -30 tl olur dedim bu gun 900 tl on odeme istediler faturq belli degil mb basina 25 tl diyorlar kaba hesapla 500 mb kullansam 12.500 tl ediyor beni uyarmadiklqri gibi sms ile yanilttilar bilsem kullqnirmiydim ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  21. Bu arada tel numaram 0533 2398418 yardim edebilec3k biri varsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  22. Ben yıllardır Aveadan 4 tane kurum hattı kullanıyorumdum bugüne kadar 19/07/2013 tarihine kadar. Hattımın birisini 3 ay geriye dönük ocak. Şubat. Mart ayında hiç kullanmamama rağmen 27/03/2013 tarihinde kapattırdım ve kapatırken herhangi bir borcum kalmasın lütfen hepsini alın dedim avea bayideki yetkiliyle görüştüm tamam hiç bir borcunuz yok kapatık dendi.
    Aradan 4 ay geçmiş ve avea müşteri hizmetleri beni arıyor ödenmemiş 2 faturanız var bunu ödemediğiniz taktirde yasal işlem yapılacak deniyor.Ben yılların devlet memuruyum ve hayatımda böyle bir saçmalıkla hiç karşılaşmadım varmı böyle birşey resmen modern soygunculuk inanamıyorum. Avea 1 gün fatura ödemesi geçince hemen tlf kesmesini çok güzel yapıyor ama nedense 4 ay sonra hiç hak etmedikleri parayı yani kapalı olan tlf para tahsil ediyor. Hangi mantıkla böyle hareket ediliyor. Ne bu soygun mu? tüm Türkiye duysun AVEA böyle yapıyor. Bu düzensizliğin arkasında AVEA var.

    YanıtlaSil
  23. avea hat kapama 12 taahdütlü fenercel wın tahaadütüm 26.08.2013 tarihinde bitiyordu cogu sitede avea ilgili şikayetleri duyunca biraz korktum bende zor kapatcam heralde diye,dedigim gibi başıma geldi önce avea bayine gittim hattımı kapatmak istiyorum diye ama bayi burdan kapatmıyoruz müşteri hizmetlerini ara dedi.
    bende M.H. aradım çıkan temsilci hat kapamak isityorum diyince hemen afalladı.bayiye gittinmeniz gerek dilekçe yazmanız gerek bu işlemde bir haftayı buluyo başından savarmıs gibi ben bayiye gittim dedim onlarda M.H arayın dediler dedim ondan sonra beni hat kapama işlerine aktarıyorum dedi.karşıma avea müdürlüktenim diye biri açtı.taaadutum bitti dedim bugun bende kapatmak istiyorum dedim.kapatmayalım faturasız geçelim 20 tlde hediye yükleyelim dediler.bende iyi madem öyle yapayım dedim.size gün içinde mesaj gelecek dedi bende tamam dedim telefonu kapattım ama içimde hep bir şüpe var. bunlar saat 16 da oluyo .neyse saat 22 oldu cep numarama mesaj gelmedi avea wını açtım.ben faturasıza geçmiştir mesajı beklerken bir mesaj gelmiş ve sunlar yazıyordu.isteginiz üzerine işleminiz iptal edilmiştir.ve halen faturalı hat saat 00 dan sonra bir sonraki fatura dönemine gircegi için tekrar ev telefonundan numaramı tuslayarak müşteri hizmetlerine baglanmaya çalıstım fakat defalarca deneme ragmen baglanmadı.bende wına baglı olan numarayı tuslamadan direk m.h baglandım tekrar aynı şeyleri söledim kapatmak istiyorum diye oda bana tekrar bayiye falan git dedi.bende siz ne saçmalıyosunuz aradım bugun bilmem ne müdür bey bana fautasız geçirdi direk faturasıza geçmek isztiyorum hemn dedim.bu arada hiç bir şekilde güvenligiziniz için ses kaydı yapılıyor anonsu gelmedi.şikayet edecem dedim geçirmesseniz neyse biraz bekletcem dedi 2 dk bekletti kime söylediyse artık ondan sonra geçtim..
    avea hat kaptanlar dikkati olsun yıl olmus 2013 30 tl daha fatura ödetmek için yapılan cambazlıklar pes dedirdecek kadar fazla

    YanıtlaSil
  24. BÜTÜN AVEA KULLANICILARI DUYSUN BİLSİN.
    Aveadan TAAHHÜTSÜZ bir jet aldık almaz olaydık.
    Daha sonra tek faturaya 2 adet 4 GB jet verdiler.Kullandık.Daha sonra kapattırdık.Arkasında bir fatura gelmiş 56.92 tl borcumuz varmış.Gönderdikleri faturada TAAHHÜTSÜZ yazdığı halde taahüt ceza bedeli bedeli olarak
    1.105.24. tl eklemişler.Vergi v.s.toplam 2.159.62. tl borç gelmiş.Sıkı durun şimdi.Daha sonra bir avukat arar ve borcunuz avukat parası ile beraber 3.600 tl lik icra takibiniz var bu parayı ne zaman ödemeyi düşünüyorsunuz der.
    Avea Konya baş bayisine gittim.genel müdürlüğe telefon açtılar ve birbirlerini yediler.Çünkü genel merkezin hiç bir mantıklı açıklaması olmadığı gibi.birde bana ait 24 adet şirket hattı olduğunu söylediler.Bu hatlara ait numaraları istedim şu an sistem çalışmıyor numaraları göremeyiz ve veremiyoruz dediler.
    Daha sonra 4 defa iletişime geçtiğim halde bana ait olduğunu söyledikleri numaraları vermediler ve bende son çare olarak savcılığa müracaat etmek zorunda kaldım.Dava açıyorum.
    Davanın neticesini sizlerle tekrar paylaşacağım.
    Allah bu kan emici sülüklerden bizi kurtarsın inşallah ama bizlerde üzerimize düşeni yapıp bunlara karşı haklarımızı kullanmamız lazım.

    YanıtlaSil
  25. hattım aveee 10 tl yükledim yarım saat sonra 5.90 tl birden gitti

    YanıtlaSil
  26. AVEA İZMİR TARİFESİNİ FATURALI MÜŞTERİSİYİM. TARİFEMİN SÜRESİ BİTMİŞ FAKAT BİLGİLENDİRİCİ MESAJ GELMEDİ. 16 GÜNDE 350 TL FATURAM GELDİ. BU NASIL MEŞTERİ HİZMETLERİ. 350TL FATURADAN SONRA MI HABER VERİLİYOR ?

    YanıtlaSil
  27. MUSTAFA YAZICI21 Mart 2014 04:38

    Aylık 50.00 karşılığında her yöne kontrollü seç 1500 dakika paketiyle avea hattı aldım. ilk ay 50.00 faturam geldi ödedim. İkinci ay 400.00l fatura gelince avea genel merkezi arayıp durumu izah ettim. Aldığım cevap ise bayii sözleşmeye seç 1500 dakika paketi yazmış. avea genel merkezin açıklamasına göre kontrollü seç 1500 yazması gerekiyormuş.
    tekrar bayiden hatalı olduğuna dair bir dilekçe fakslattım. cevap siz ödeme yapın biz paranızı geri iade edicez oldu.avukata vermişler ödeme emri geldi bakalım bu işin sonu ne olacak.üstelik elimde hattı aldığım bayinin verdiği sim kart kitapçığının üzerinde de kontrollü seç ibaresiyle barkotta elimde. bayiyi ve aveayı savcılığa bildirmekmi gerekiyor

    YanıtlaSil
  28. Bimcell de avea altyapısını kullanıyormuş ama hizmetinden gayet memnunum

    YanıtlaSil
  29. 2013 yılı Eylül ayında almış olduğum 50761957##numaralı adıma kayıtlı hattı, hemen dondurmuş olup süresinin hangi tarihlerde dolduğu tarafıma hiç bir şekilde iletilmemiş olup, 5-6 aylık borç çıkarılıp tahsil edilmiştir. Kullanmadığım bir hat ve bana hiç bir şekilde bildirim yapılmıyor. ayrıca müş.ilişkileriyle görüşmem sonucu tarafıma dosya açıldığı bilgisi verilmiş olup( dos. no: 1192537800698) sonuç hakkında yine bilgilendirilme yapılmamıştır. Yaptığınız tahsilatlar Hukuk dışıdır. hiç bir iletişim yoluyla tarafıma bilgi verilmemiş olup, tarafınızca haksız kazanç sağlamışsınızdır. Gereğinin yapılmasını ve yaptığım ödemelerin tarafıma iadesini rica ederim.

    Şeklinde genel müdürlüğüne yazımı ilettim 3 gün sonra olumsuz bir cevap aldım ve Avea kendilerinin haklı olduğunu sorumluluğun kendilerinde değil % 100 bende olduğunu bildirdi.
    şimdi yapmam gereken nedir? bilgi verirseniz memnun olurum.

    Teşekkürler..

    Ali S### T###

    YanıtlaSil
  30. Avea benim maaşima hciz islemi yapti onlara helal etmiyorum avedan uzak durun


    YanıtlaSil
  31. aman arkadaslar 42 liralık tarife 1000 dakka gectim bikac ay normal geldi sonra gecirmeye başladılar bu ay 82 geld internete girmişsiniz dediler cok yalacı bir firma sakın bulaşmayın

    YanıtlaSil
  32. avea ya sakın gecmeyin bahaneler uydurup fatrayı abartıyolar sokakta bulmuyoruz parayı sakın

    YanıtlaSil
  33. merhaba ;

    053****662 nolu telefon faturam 103,50 TL gelmiş , ve ben avea cagrı merkezını aradıgımda bana söylenen şey turkcelı aramıssınız , vodafonu aramıssınız , bu yüzden 80 tl fazladan gelmiş diyorlar ????
    bende diyorum ben aramadım ,
    ama aramıssınız faturanıza yansımış ,
    faturama yansımıs dıye ben mi aramıs oluyuyorum acaba ?
    haftalardır devamlı telefonum çalmakta ve vodafondan turkcelden teklıf cagrıları gelmekde ?
    onlar benı aradıklarında faturayı bana mı yansıtıyorsunuz ?
    yazıklar olsun müşterinize verilen değer buysa şayet 1 gün dahi kalmayı düşünmem ve önüme gelen herkese aveayı kesinlikle kullanmamaları gerektiğini dile getiricem.
    haksız yere bu faturayı ödettirmek istiyorlar ......

    YanıtlaSil
  34. merhaba ;

    053****662 nolu telefon faturam 103,50 TL gelmiş , ve ben avea cagrı merkezını aradıgımda bana söylenen şey turkcelı aramıssınız , vodafonu aramıssınız , bu yüzden 80 tl fazladan gelmiş diyorlar ????
    bende diyorum ben aramadım ,
    ama aramıssınız faturanıza yansımış ,
    faturama yansımıs dıye ben mi aramıs oluyuyorum acaba ?
    haftalardır devamlı telefonum çalmakta ve vodafondan turkcelden teklıf cagrıları gelmekde ?
    onlar benı aradıklarında faturayı bana mı yansıtıyorsunuz ?
    yazıklar olsun müşterinize verilen değer buysa şayet 1 gün dahi kalmayı düşünmem ve önüme gelen herkese aveayı kesinlikle kullanmamaları gerektiğini dile getiricem.
    haksız yere bu faturayı ödettirmek istiyorlar ......

    YanıtlaSil