27 Mayıs 2012 Pazar

Yargıcı şikayeti


Yargıcı Panora mağazasından aldığı çantanın 2 günde dikişleri patlayınca ürünü tadilat için ilgili mağazasına veren Ebru Aksoy'a neredeyse 3 hafta içinde hiç bir bilgilendirme yapılmamış. Çantanın kalite kontrol biriminde bu kadar fazla beklemesi kadar müşteri hizmetlerinin de konuya ilgisizliği de Ebru Aksoy'u hayli üzmüş. Bundan sonra Yargıcı'dan alışveriş yapmayacağını dile getirdiği şikayet mektubunu sizlerle paylaşıyoruz.


Merhaba,

Ankara'da Yargıcı Panora mağazasından 2 Mayıs 2012'de bir çanta aldım. Çok da dikkat ederek, titizlenip hafif şeyler koyarak sadece 2 gün kullandım. Sonrasında çantanın dikişlerinin atmaya başladığını gördüm ve kullanmayı bıraktım. Seyahatte olduğum için çok da zor oldu bu, tam alternatifi çanta götürmemiştim.

En kısa sürede, 8 Mayıs 2012'de Tunalı mağazanıza ürünü götürüp tadilat için verdim. Eğer çantanın dikişleri dağıtılmadan yapılabilecek bir tadilat olduğunu düşünsem, kesinlikle vermezdim. Geçmişte Yargıcı merkezine hatalı ürünle ile ilgili giden bir sorun nedeniyle aylarca beklediğim için, tekrar aynı hataya düşmezdim. Ama yeni alınmış bir ürünün bu kadar çabuk dökülüvermesi kabul edilebilecek bir şey değildi.

Aradan bir hafta geçince 16 Mayıs'ta telefonla aradım. 7-8 dk. kadar hatta bekledikten sonra ulaştığım tadilat birimi "ürün incelemesinin 2 haftaya yakın sürdüğünü" iletti. Sabredip o 15 günün dolmasını bekledim. Doldu, ama bana herhangi bir yanıt ya da ürün gelmedi.

BAŞINDA YAPMANIZ GEREKEN KALİTE KONTROLÜNÜ ÜRÜNÜ SATIP PARASINI ALDIKTAN SONRA YAPTIĞINIZI DÜŞÜNÜYORUM VE BUNU BÜYÜK BİR CİDDİYETSİZLİK, SAYGISIZLIK OLARAK GÖRÜYORUM. BU SIRADA DA İLGİSİZ, SÜRESİZ SESSİZLİĞE GÖMÜLÜ, KENDİSİ ARAYIP BİLGİLENDİRMESİ GEREKİRKEN, ARAYINCA UZUN SÜRE TELEFONDA BEKLETEN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ BİRİMİNİZİN DE KALİTE KONTROLÜ VE ÜRETİM BİRİMLERİNİZ GİBİ YARGICI FİYAT KATEGORİSİNDE BİR MARKAYA YAKIŞMAYACAK KİFAYETSİZLİKTE OLDUĞUNU GÖRÜYORUM.

28 Mayıs 2012 Pazartesi akşamına dek bana ürün teslim edilmediği sürece, elimden gelen her yerde, her ortamda bu ilgisizliğinize paylaşacağımı ve tüm arkadaş ve tanıdıklarıma ASLA YARGICININ ELİNE DÜŞMEMELERİNİ TÜM İÇTENLİĞİMLE ÖNERECEĞİMİ BİLMENİZİ İSTERİM.

Kendi adıma kesinlikle bir daha Yargıcı'dan alışveriş yapmayacağım.

Z. Ebru AKSOY

1 yorum:

  1. Yargıcı, müşterisini arayarak özür dilemiş ve tadilatı yapılan çanta teslim edilmiş. Bilgilendirmedeki gecikmeden ya da alakasızlıktan kaynaklanan üzücü durum çözüme kavuşmuş oldu. Sonuç bizi de mutlu etti.

    YanıtlaSil